Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-02-18 11h58
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dit is een vraag dat we via Facebook gekregen hebben en natuurlijk beantwoorden, maar weet je hoe je super eenvoudig je PUK-code terug kan vinden? 😉
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Op verschillende manieren.
Ik heb per SIM kaart nog het kaartje liggen dat er erbij kreeg en daar staan de initiële PIN code en ook de PUK code op.
Maar je kan het ook terugvinden via Orange.be en daar op je klantenzone inloggen en via mijn toestellen.
Geen idee of er nog andere wegen zijn
Op verschillende manieren.
Ik heb per SIM kaart nog het kaartje liggen dat er erbij kreeg en daar staan de initiële PIN code en ook de PUK code op.
Maar je kan het ook terugvinden via Orange.be en daar op je klantenzone inloggen en via mijn toestellen.
Geen idee of er nog andere wegen zijn
ik ben mijn pincode verloren van mijn gsm er zijn twee pincodes
van hildegard brants
@u945200 schreef:
ik ben mijn pincode verloren van mijn gsm er zijn twee pincodes
van hildegard brants
Een mogelijk truc is dan driemaal opzettelijk verkeerd inloggen. Dan moet je aan de hand van uw PUK code een nieuwe inlogcode aanmaken.
Die PUK code kan je vinden in uw klantenzone of aanvragen aan de klantendienst.
Of het moest zijn dat de tweede code die je hebt uw PUK code is. Dan ben je ineens geholpen.
Ik vraag me af waarom in mijn antwoord een "bleep" staat. Ik had gewoon PUK code geschreven. Zou niet weten wat daar mis mee is ...
EDIT: ik heb mijn vorige post nog eens open gedaan en die "bleep" opnieuw vervangen door PUK. En nu blijft het wel staan. Heel Bizar.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |