annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe je PUK- code terugvinden?

Topic gestart op: 06-02-18 11h58

Antwoorden: 10 antwoorden

CandiceV
Voormalig sjamaan
Voormalig sjamaan

Hoe je PUK- code terugvinden?

OPGELOST

Dit is een vraag dat we via Facebook gekregen hebben en natuurlijk beantwoorden, maar weet je hoe je super eenvoudig je PUK-code terug kan vinden? 😉

Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Droopy_Kat
Ervaren verkenner

Op verschillende manieren.

Ik heb per SIM kaart nog het kaartje liggen dat er erbij kreeg en daar staan de initiële PIN code en ook de PUK code op.

Maar je kan het ook terugvinden via Orange.be en daar op je klantenzone inloggen en via mijn toestellen.

 

Geen idee of er nog andere wegen zijn

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
Droopy_Kat
Ervaren verkenner

Op verschillende manieren.

Ik heb per SIM kaart nog het kaartje liggen dat er erbij kreeg en daar staan de initiële PIN code en ook de PUK code op.

Maar je kan het ook terugvinden via Orange.be en daar op je klantenzone inloggen en via mijn toestellen.

 

Geen idee of er nog andere wegen zijn

u945200
Aspirant scout

ik ben mijn pincode verloren van mijn gsm  er zijn twee pincodes

van hildegard brants 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@u945200  schreef:

ik ben mijn pincode verloren van mijn gsm  er zijn twee pincodes

van hildegard brants 


Een mogelijk truc is dan driemaal opzettelijk verkeerd inloggen. Dan moet je aan de hand van uw PUK code een nieuwe inlogcode aanmaken.

Die PUK code kan je vinden in uw klantenzone of aanvragen aan de klantendienst.

Of het moest zijn dat de tweede code die je hebt uw PUK code is. Dan ben je ineens geholpen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@u945200 

Ik vraag me af waarom in mijn antwoord een "bleep" staat. Ik had gewoon PUK code geschreven. Zou niet weten wat daar mis mee is ...

EDIT: ik heb mijn vorige post nog eens open gedaan en die "bleep" opnieuw vervangen door PUK. En nu blijft het wel staan. Heel Bizar.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen