- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hoelang duurt het vooraleer mijn 4G werkt?
Ik heb zojuist mijn nieuwe simkaart van Orange ontvangen, ik ben overgestapt van Mobile Vikings naar Orange.
Mijn simkaart is reeds geactiveerd en ik kan bellen en sms'en met deze kaart. Ik heb alleen wel nog problemen met mijn mobiel internet. Ik kan nog geen gebruik maken van mijn 4G. Ik heb de APN ingesteld via de instructies op de Orange website, maar niets blijkt te werken.
Is dit normaal dat dit nog niet lukt? Moet ik nog iets anders doen of doe ik iets verkeerd?
Alvast bedankt om me te helpen!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hoi Joery
Ik heb een iPhone 12, heb deze al opnieuw opgestart en verschillende keren geprobeerd om het juist in te stellen. Ik heb daarnet contact opgenomen met Orange zelf en zij vertelden me dat meerdere mensen problemen hebben met hun mobiel internet. Het ligt bij Orange zelf en kan ik verder dus niets aan doen!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
ik heb net even een vriendelijke man van de klantendienst aan de lijn gehad. Bij een nummeroverdracht garandeert Orange dat 4G binnen de 24 uur werkt. Nog even wachten dus 😉
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hey pieth
Sorry voor het late antwoord. Bij mij was het redelijk snel opgelost. Het was niet enkel een probleem bij de overstap, maar een algemeen probleem bij Orange zelf. Meerdere mensen hadden hier last van.
Ik heb ondertussen al een berichtje gekregen van Orange waarbij ze zich excuseren en 5 euro korting geven op de volgende factuur.
Ik hoop dat ze dat bij u ook gedaan hebben!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@oskarhuy goedemorgen, hopelijk is het intussen opgeost voor je?
Deze krijg je ook:

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dag @oskarhuy
Welk toestel heb je? Heb je uw toestel al eens herstart?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hoi Joery
Ik heb een iPhone 12, heb deze al opnieuw opgestart en verschillende keren geprobeerd om het juist in te stellen. Ik heb daarnet contact opgenomen met Orange zelf en zij vertelden me dat meerdere mensen problemen hebben met hun mobiel internet. Het ligt bij Orange zelf en kan ik verder dus niets aan doen!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hallo, ik heb exact hetzelfde probleem na een switch van Scarlet naar Orange. Als je zegt dat het bij hen ligt, hoe lang moet er dan nog gewacht worden? Ik heb gisteren (27/07) mijn SIM-kaart gewisseld, bellen en SMS ging vrijwel onmiddellijk. Ik had gehoopt dat de 4G overnight in orde zou komen, maar neen...
