annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoelang duurt het vooraleer mijn 4G werkt?

Topic gestart op: 27-07-21 17h55

Antwoorden: 9 antwoorden

oskarhuy
Gewaardeerd verkenner

Hoelang duurt het vooraleer mijn 4G werkt?

OPGELOST

Ik heb zojuist mijn nieuwe simkaart van Orange ontvangen, ik ben overgestapt van Mobile Vikings naar Orange.

Mijn simkaart is reeds geactiveerd en ik kan bellen en sms'en met deze kaart. Ik heb alleen wel nog problemen met mijn mobiel internet. Ik kan nog geen gebruik maken van mijn 4G. Ik heb de APN ingesteld via de instructies op de Orange website, maar niets blijkt te werken. 

Is dit normaal dat dit nog niet lukt? Moet ik nog iets anders doen of doe ik iets verkeerd?

Alvast bedankt om me te helpen!

Labels (1)
0 pluimen
3 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
oskarhuy
Gewaardeerd verkenner

Hoi Joery

Ik heb een iPhone 12, heb deze al opnieuw opgestart en verschillende keren geprobeerd om het juist in te stellen. Ik heb daarnet contact opgenomen met Orange zelf en zij vertelden me dat meerdere mensen problemen hebben met hun mobiel internet. Het ligt bij Orange zelf en kan ik verder dus niets aan doen!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
pieth
Gewaardeerd verkenner

ik heb net even een vriendelijke man van de klantendienst aan de lijn gehad. Bij een nummeroverdracht garandeert Orange dat 4G binnen de 24 uur werkt. Nog even wachten dus 😉

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

oskarhuy
Gewaardeerd verkenner

Hey pieth

Sorry voor het late antwoord. Bij mij was het redelijk snel opgelost. Het was niet enkel een probleem bij de overstap, maar een algemeen probleem bij Orange zelf. Meerdere mensen hadden hier last van. 

Ik heb ondertussen al een berichtje gekregen van Orange waarbij ze zich excuseren en 5 euro korting geven op de volgende factuur.

Ik hoop dat ze dat bij u ook gedaan hebben!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Josette
Wijze
Wijze

@oskarhuy  goedemorgen, hopelijk is het intussen opgeost voor je?

Deze krijg je ook:

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Anonymous
Niet van toepassing

Dag @oskarhuy 

 Welk toestel heb je? Heb je uw toestel al eens herstart?

0 pluimen
oskarhuy
Gewaardeerd verkenner

Hoi Joery

Ik heb een iPhone 12, heb deze al opnieuw opgestart en verschillende keren geprobeerd om het juist in te stellen. Ik heb daarnet contact opgenomen met Orange zelf en zij vertelden me dat meerdere mensen problemen hebben met hun mobiel internet. Het ligt bij Orange zelf en kan ik verder dus niets aan doen!

0 pluimen
pieth
Gewaardeerd verkenner

Hallo, ik heb exact hetzelfde probleem na een switch van Scarlet naar Orange. Als je zegt dat het bij hen ligt, hoe lang moet er dan nog gewacht worden? Ik heb gisteren (27/07) mijn SIM-kaart gewisseld, bellen en SMS ging vrijwel onmiddellijk. Ik had gehoopt dat de 4G overnight in orde zou komen, maar neen...

Leden met de meeste pluimen