annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik kan geen berichten ontvangen en niet gebeld worden

Topic gestart op: 24-06-20 18h33

Antwoorden: 13 antwoorden

leancolp
Gewaardeerd verkenner

Ik kan geen berichten ontvangen en niet gebeld worden

OPGELOST

Ik ben al jaren klant bij Orange, maar ben pas onlangs problemen beginnen ondervinden. Ik kan nog steeds sms'en versturen en zelf mensen opbellen, maar ik kan geen sms'en meer ontvangen en ik kan ook niet meer gebeld worden. Ik heb mijn huidige GSM al een tijdje en daarvoor ondervond ik er ook geen problemen mee.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
leancolp
Gewaardeerd verkenner

Het probleem heeft zichzelf plots opgelost. Ik was net bezig met een opsomming te maken van mensen die me probeerden te bereiken. Na een tijdje kreeg ik plots sms'en dat die personen me probeerden te bereiken waarna ze mij effectief konden opbellen. Iedereen bedankt om mee op zoek te gaan naar de oplossing!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
patrick2
Wijze
Wijze

@leancolp  dan zou je eigenlijk al moeten weten of dat nummers zijn van iedereen dus bedoel ik mee zijn dat inkomende oproepen en smsen van Orange of Telenet of Proximus. Want het kan ook zijn dat er ergens bij een provider problemen zijn waardoor er dus iets verkeerd gaat. Zoals we dat mooi zeggen de Routering staat dan verkeerd naar jou nummer. Wat ik als advies kan geven :

laat een paar mensen naar jou bellen en een bericht sturen. Noteer die telefoonnummers met een datum en het uur dat ze je gebeld en gestuurd hebben. Dan bel je naar de klantendienst en geeft je die informatie door en dan laat ze een dossier opmaken. Dan zullen ze kijken achterliggend waar de routering fout gaat. Als je een viertal voorbeelden hebt is het genoeg. En laat ze ook kort achter elkaar bellen en sturen. Dus laat er geen uren tussen gewoon elke twee minuten en klaar. 

Je kan ondertussen ook altijd je simkaart testen met een ander toestel om te zien of het daar wel op werkt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@leancolp  goedenavond,

je kan hier eens lezen als je wil?

Succes.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Anonymous
Niet van toepassing

Dag @Josette 

Ik heb pas een iphone en moet nog veel zoeken, maar uw antwoord voor @leancolp  heeft mij toevallig geholpen. Was al een tijdje aan het zoeken hoe je contacten kon blokkeren.

Dank je wel!

Josette
Wijze
Wijze

@Anonymous  misschien wel 2 vliegen in een klap.

Mercikes voor je antwoord.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen