annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Iphone 13

Topic gestart op: 29-12-21 13h01

Antwoorden: 4 antwoorden

Inge1971
Aspirant verkenner

Iphone 13

  • ik zou graag een iPhone 13 in promotie willen bestellen maar deze zijn tijdelijk onbeschikbaar via de app 😞 en de acties lopen af op 2/1 … weet er misschien iemand of deze terug in stock komen in promotie 
Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
TomB
Orange-werknemer

Beste @Inge1971 

Best eens binnenspringen in uw dichtstbijzijnde winkel. 
We kunnen zien hoeveel en waar er in stock zijn per kleur/gb.

Telefonisch contact kan ook altijd. Mocht u toevallig van regio Gent zijn, bel gerust op de nummer die u kan vinden via de website.

Groeten,
Tom
Shop Medewerker Gent

patrick2
Wijze
Wijze

@Inge1971 

Je kan de raad van @Proximulantis opvolgen en dus naar een shop gaan. Ok het resultaat was dat er 4 shops bezocht werden maar heeft er toch eentje ontvangen geen iPhone maar toch zijn toestel die die graag wilde.

Je kan natuurlijk ook wachten tot ze 'online' te koop zijn terug en dan eentje bestellen. Wij gaan je niet kunnen zeggen wanneer een toestel voorradig is aangezien we hier geen klantendienst zijn en dus ook geen medewerkers van Orange zijn. 

Weet wel dat gsm toestellen in het algemeen moeilijk te krijgen zijn op dit moment. Zeker de iPhone 13 is bijna overal elke keer uitverkocht. Heb zelf al verschillende website's bekeken waarin die elke keer uitverkocht zijn dus het is echt niet enkel bij Orange. Mijn partner wilde er graag eentje en na lang wachten heeft die er eindelijk ene kunnen bestellen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Proximulantis
Leidende verkenner

ben je al rechtstreeks in de winkel gaan vragen?

misschien dat één van de winkels nog ééntje heeft?
Ik had dit met de lancering van Galaxy S21.

Uiteindelijk had de orange winkel in wijnegem er nog eentje na 4 andere winkels bezocht te hebben.

0 pluimen
Inge1971
Aspirant verkenner

Sorry iPhone 13

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen