annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Iphone 13 pro

Topic gestart op: 27-11-21 00h33

Antwoorden: 11 antwoorden

Borafreakske
Gewaardeerd verkenner

Iphone 13 pro

OPGELOST

Hallo,

 

Ik heb een nieuwe iphone besteld online op de site van orange. 
Deze gekoppeld aan mijn abonnement zo had ik nog wat korting. 
Dus het laatste punt van de bestelling: betalen. Alles was oke.

 

na 2 uur nog steeds geen mailtje met een order nummer ofzo.  Dus bel ik maar naar de klanten dienst. 
en daar vertellen ze mij: alles is in orde u bevestigs mail komt pas 12 uur na de bestelling. 

De volgende dag. Nog geen mailtje. 
maar weer naar de klantendienst gebeld. 
nu wisten ze van niks. Ze kunnen de bestelling niet zien. Dat kan enkel de dienst online verkoop. Maar gisteren konden ze het wel?

Nu is het verder afwachten?

ga ik mijn gsm krijgen? Het geld is wel van mijn rekening. Maar nog steeds geen mailtjes of nieuws van de klantenservice.??

 

grtzz 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Tom_198816
Gewaardeerd verkenner

Ok. Gelukkig.

hoop dat ik de mijne op snel krijg.

ik heb de doorzichtige van Apple zelf.

met MagSafe.

als je die bij de telefoon bijbestelde kreeg je 50% korting.

groeten.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Fyo95
Aspirant verkenner

Ik heb mijn iPhone 25 oktober! besteld en nog steeds niets!! Heb al zo vaak gebeld... Ik word echt niets geholpen! Één van de orange medewerkers had zelfs mijn dossier al afgesloten! 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Borafreakske goedemorgen,

dit is niet fijn om mee te maken maar ook niet om te lezen.

Probeer eens via FB-Messenger. Geef daar alles door  wat je hebt ook je klantnummer.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Borafreakske
Gewaardeerd verkenner

Hallo @Josette,

Dit heb ik ook al gedaan.

Ze hebben het probleem door gegeven aan de dienst online aankopen en hebben mij een dossiernummer  gegeven.

Maar ik had natuurlijk gehoopt dat ik zoals beloofd op de site mijn iphone binnen 48u thuis zou hebben. Maar nu vrees ik dat ik nog lang ga moeten wachten, ze zijn namelijk weer helemaal uitverkocht.

 

Ik hou jullie verder op de hoogte!

 

GrtZ Kristof

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Borafreakske  goedemorgen,

kan je dan niet van je aankoop afzien als hun de afspraken niet nakomen?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen