Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-06-20 08h00
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi iedereen
Heb onlangs een iphone SE gekocht en je kan de video-instellingen in 4K zetten,maar bij mij lukt dit niet. Blijft in HD staan. Iemand raad?
alvast bedankt
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Anonymous heb hier wat instellingen gevonden voor je. Simpeler kan het niet voor handen liggen. Heb deze ook op mijn Iphone die instelling. Maar dat is het nadeel van Iphone alles zit goed verborgen.
Om in 4K te kunnen filmen zul je dit handmatig moeten inschakelen.
@Anonymous heb hier wat instellingen gevonden voor je. Simpeler kan het niet voor handen liggen. Heb deze ook op mijn Iphone die instelling. Maar dat is het nadeel van Iphone alles zit goed verborgen.
Om in 4K te kunnen filmen zul je dit handmatig moeten inschakelen.
*Gelukt*
Heel erg bedankt voor je hulp @patrick2 het is inderdaad simpel als je het weet.... en ik maar zoeken 😊😏
👍super!!! @patrick2
Moet wel zeggen nu die 4k werkt, geweldig beeld en soepel. Heb nog geen seconde spijt dat ik deze iphone heb gekocht. Wel lang getwijfeld om een iphone te kopen, omdat het niet goedkoop is. Maar dit toestel zou ik niet meer kunnen missen. Android was goed, geen klagen van... maar wat ik nu heb is in mijn ogen toch een niveau hoger.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |