annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kabelknipper: verkeerde informatie gekregen ivm Orange TV App?

Topic gestart op: 29-11-22 09h22

Antwoorden: 10 antwoorden

ThomasW
Gewaardeerd verkenner

Kabelknipper: verkeerde informatie gekregen ivm Orange TV App?

Goedemorgen iedereen,

verleden maand hebben wij besloten "kabelknipper" te worden. Wij zijn sinds 5 jaar LOVE trio.
We houden wel internet en de 2 zwaarste GSM abbo's

Vóór ik de decoder heb teruggestuurd, heb ik eerst naar Orange gebeld met de vraag of ik de tv app kan blijven gebruiken. Nu mag dit raar klinken want ondertussen weet ik beter omdat ik er sinds gisteren mee bezig ben, maar de operator zei mij: ja. 

Klopt ook, decoder is al weken weg en we kijken nog steeds via de app en streamen naar de tv. Meestal nieuws en duiding, Discovery. De rest is Netflix.
Maar, sinds gisteren een nieuwe smartphone in huis, alles probleemloos over gezet en de Orange tv app werkt niet meer. Ik moet een code genereren op een decoder die er niet meer is.

Nu heb ik 2 opties lijkt mij: ofwel terug een decoder aanschaffen, ofwel de oude smartphone houden maar die is nog wel wat waard en zou morgen kunnen weg zijn.

Orange tv Light bestaat ook weet ik sinds gisteren maar de enige reden dat ik die niet interessant vind, is omdat die geen Discovery heeft.

Mijn vraag: bestaan er alternatieve oplossingen? Smartphone is en was OnePlus Android. Ik heb al geprobeerd met APK extractor maar dan nog niet.
Ook: blijft de oude telefoon werken met Orange tv app of zal dat vroeg of laat ook stoppen en is die telefoon houden dan uiteindelijk maar een tijdelijke oplossing?

Ben niet tevreden dat de operator hier zo vlotjes over is gegaan. Het is niet enkel op dit onderwerp dat ik merk dat ze niet altijd goed op de hoogte zijn van hun eigen diensten.

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Gregory
Wijze
Wijze

1 goede tip @Case321 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen