annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Teruggave modem

Topic gestart op: 07-10-23 02h05

Antwoorden: 2 antwoorden

yello69
Aspirant verkenner

Teruggave modem

Ik ben recent overgestapt van Orange naar andere provider voor internet en tv. Alles teruggestuurd zoals gevraagd. Paar dagen geleden krijg ik een melding dat de modem er niet bij zit. Die zat er zeker bij. Als ik het zo hier lees zijn er nog wat mensen die dit probleem hadden. Vind dit toch maar bedenkelijk van Orange. Nog mensen met zelfde ervaring en eventueel de oplossing? Gezien om bewijs van bpost te sturen. Maar ja, ze hebben het ontvangen. 

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Gregory
Wijze
Wijze

je hebt toch de label gebruikt die je per mail ontvangen hebt, @yello69  ?

retourinstructies_b2c.pdf (orange.be)

Je hebt ook het Track&Trace nummer van je zending - kun je bij bpost zien als en wanneer het afgehaald is

Link upload bewijs bpost Bewijs van teruggave van je internet- en tv-apparatuur | Orange België

Verder heb ik verleden jaar mijn oude decoder terug gestuurd, zelfs zonder upload bewijs want kreeg er geen in het postpunt.  Gevolgd met Track&Trace nummer en gezien dat ze het ontvangen hebben.  Nooit miserie mee gehad

 

good luck

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Gregory 

Ik denk dat zijn probleem niet zo zeer een bewijs van opsturen is daar ze toegeven het pakket ontvangen te hebben. Het probleem zit hem hierin dat Orange aangeeft dat één onderdeel, namelijk de modem, niet in het pakket zat.

Hoe ga je zoiets bewijzen?  Vrees voor een welles-nietes discussie .... 🤔

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen