annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan niet inloggen op klantenzone, geen foutmelding

Topic gestart op: 13-02-23 15h12

Antwoorden: 11 antwoorden

yode92
Aspirant verkenner

Kan niet inloggen op klantenzone, geen foutmelding

Vandaag mijn activatiecode gekregen om te registreren op de klantenzone. Zogezegd zogedaan, een mail gekregen met 'Gefeliciteerd! Je webaccount is nu actief'. Maar het lukt mij niet om in te loggen. Zowel mail adres als paswoord is correct, maar ik geraak niet door tot in de klantenzone. De pagina lijkt gewoon te refereshen, er komt ook geen foutmelding. Hetzelfde doet zich voor via verschillende browsers, en ook via mijn telefoon.

Het enige dat ik mij kan bedenken is dat de login pagine niet om kan gaan met '+' teken in het mail adres, maar het is dus wel gelukt om mij in te schrijven ermee...

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Gregory
Wijze
Wijze

Ik geraak er in @yode92 - via mail adres en ook via itsme

Probeer eens met Itsme

0 pluimen
yode92
Aspirant verkenner

Via itsme log ik in in een ander account dat gekoppeld is aan business telefoonnummer. Dus ik moet inloggen via gewone mail adres om aan (prive) klantenzone voor internet te geraken.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen