Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-02-23 15h12
Antwoorden: 11 antwoorden
Vandaag mijn activatiecode gekregen om te registreren op de klantenzone. Zogezegd zogedaan, een mail gekregen met 'Gefeliciteerd! Je webaccount is nu actief'. Maar het lukt mij niet om in te loggen. Zowel mail adres als paswoord is correct, maar ik geraak niet door tot in de klantenzone. De pagina lijkt gewoon te refereshen, er komt ook geen foutmelding. Hetzelfde doet zich voor via verschillende browsers, en ook via mijn telefoon.
Het enige dat ik mij kan bedenken is dat de login pagine niet om kan gaan met '+' teken in het mail adres, maar het is dus wel gelukt om mij in te schrijven ermee...
Hallo @yode92 ,
Vele gebruikers hebben hetzelfde probleem, ik ook. Het ligt niet bij jou maar bij Orange. Het is een technisch probleem waarmee ze aan het werk zijn. Ze kunnen niet zeggen wanneer het opgelost zal zijn maar zodra het probleem van de baan is zal je een mail ontvangen indien Orange al op de hoogte is van jouw case.
Met wat geduld (soms véél geduld 😉 ) komt het in orde.
Succes
Ah, "goed" om te horen dat het dan toch niet aan mij zal liggen.
Ik vermoed dat ik de facturen ook wel nog via mail zal krijgen en niet enkel via de klantenzone? Kwestie van niets te missen 🙂
Ja, ik vermoed dat je de facturen per e-mail zal ontvangen. Zo kreeg ik mijn eerste factuur toch. Nu, ik was toen nog niet ingeschreven op de klantenzone maar het zou me sterk verwonderen dat je perse de factuur daar moet gaan plukken. Mocht dat toch zo zijn, dan zal je ongetwijfeld snel een herinnering per mail ontvangen indien je niet op tijd betaalt. Wees gerust, als er betaald moet worden, zullen ze alle middelen gebruiken ! 😉
Zelfde probleem hier. Al 12 dagen Orange customer service krijgt het niet goed.