Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-02-23 15h12
Antwoorden: 11 antwoorden
Vandaag mijn activatiecode gekregen om te registreren op de klantenzone. Zogezegd zogedaan, een mail gekregen met 'Gefeliciteerd! Je webaccount is nu actief'. Maar het lukt mij niet om in te loggen. Zowel mail adres als paswoord is correct, maar ik geraak niet door tot in de klantenzone. De pagina lijkt gewoon te refereshen, er komt ook geen foutmelding. Hetzelfde doet zich voor via verschillende browsers, en ook via mijn telefoon.
Het enige dat ik mij kan bedenken is dat de login pagine niet om kan gaan met '+' teken in het mail adres, maar het is dus wel gelukt om mij in te schrijven ermee...
Ik geraak er in @yode92 - via mail adres en ook via itsme
Probeer eens met Itsme
Via itsme log ik in in een ander account dat gekoppeld is aan business telefoonnummer. Dus ik moet inloggen via gewone mail adres om aan (prive) klantenzone voor internet te geraken.