annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Levering Orange niet ontvangen na 3 werkdagen

Topic gestart op: 19-10-18 17h27

Antwoorden: 2 antwoorden

RobertBekaert
Aspirant verkenner

Levering Orange niet ontvangen na 3 werkdagen

OPGELOST

Ik heb onlangs een bestelling geplaatst bij Orange en kreeg een bevestigings mail dat ze de bestelling goed ontvangen hadden.

In deze mail stond er dat mijn bestelling binnen de 3 werkdagen zou behandeld worden

We zijn nu 5 dagen later en heb nog steeds niets ontvangen zowel geen mail als pakket.

Ik heb dan een keer gebeld naar Orange en eerst zij het pakket zal binnen de 48 uur geleverd worden

We zijn nu al zo ver, heb opnieuw gebeld en nu zei de medewerker dat het hun fout is en er gingen naar kijken wat er gaande is.

Ook nu heb ik nog niets ontvangen van informatie / mail als pakket.

Kunnen jullie mij helpen om dit zo spoedig mogelijk op te lossen?

 

Alvast bedankt

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@RobertBekaert het is jammer te horen dat er iets fout gaat bij uw levering. Maar ook wij kunnen hier op de community niet veel aan doen. Het probleem zal echt door Orange zelf opgelost moeten worden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@RobertBekaert het is jammer te horen dat er iets fout gaat bij uw levering. Maar ook wij kunnen hier op de community niet veel aan doen. Het probleem zal echt door Orange zelf opgelost moeten worden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
renet8037
Aspirant verkenner

Dikwijls hetzelfde liedje.Ik heb al twee bestellingen gedaan en nog niets ontvangen .Geld is wel van de rekening.Gebeld naar de hulplijn 5000. Bestelling zelfs niet terug te vinden door de hulplijn .Werd aangeraden naar de Orange-shop te gaan en daar de bestelling(van twee simkaarten )op te halen .In de shop kreeg ik geen simkaarten oftewel opnieuw betalen .En nu ......wachten ......of wat .

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen