annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Levering iPhone 12 pro

Topic gestart op: 07-01-21 10h33

Antwoorden: 7 antwoorden

Tim-4125
Aspirant verkenner

Levering iPhone 12 pro

Hallo,

ik heb gisteren een iPhone 12 pro besteld maar heb nog verder dan ene bevestigingsmail niets ontvangen en op de site stond vandaag voor 19 uur besteld morgen in huis. Ik kan nog rekening houden met de 48 uur die ze kunnen toepassen maar maak me wel wat zorgen omdat het artikel morgen zou moeten geleverd worden en dat ik nog steeds geen mail heb gekregen. Ik snap dat ze achterstand oplopen maar vind dan zelf dat ze hun site hier op moeten aanpassen naar X aantal dagen moest de leveringen niet lukken binnen 48 uur.

moet ik mij zorgen maken of denken julie van niet ?

ik heb het product zonder abbo of simkaart aangekocht.

 

met vriendelijke groet

tim vdb

Labels (2)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
TinnekeVerdoodt
Gewaardeerd verkenner

Hou er zeker rekening mee dat door de corona veel leverdiensten het zeer druk hebben! Dus ik zou me niet meteen zorgen maken

patrick2
Wijze
Wijze

@Tim-4125  

Of je de gsm ook binnen de 48 uur hebt is voor ons ook de grote vraag. Het is erg druk blijkbaar en er is ook een achterstand met de leveringen en dit komt vooral door toestellen die uitverkocht zijn. Hoop wel dat je toestel morgen binnen is maar ik acht die kans klein en dat je levering dus iets langer onderweg is dan normaal. Zou er dus niet te veel op hopen maar moest het wel komen dan is dat weer mooi meegenomen. En hoe minder je erop rekent des minder zal de tegenvaller zijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tim-4125
Aspirant verkenner

Beste,

weet u toevallig de circa lever termeinen die ze toepassen nu ? Hiermee bedoel ik hoeveel dagen er kunnen genomen worden?

 

met vriendelijke groet

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

op 7 januari ook een Iphone12 besteld, geld is van m'n rekening gegaan en heb bevestigingmail gekregen met ordernummer, is wel met abbo gekozen, dat ik al had, 

gebeld naar orange al paar keer en donderdag jongstleden pas een dossier opgemaakt omdat ze mijn bestelling niet terugvinden,

orange ging me binnen de 48 uur terug bellen, zaterdag nog niks gehoord, zelf gebeld, zeiden ze dan opeens dat dat werkdagen zijn die 48 uur, ze gingen me vandaag terug bellen, niks gehoord, daarnet zelf gebeld,

die persoon aan de telefoon ging het navragen bij iemand omdat m'n dossier nog open stond, krijg wachtmuziekje, word opeens de lijn verbroken met orange, krijg ik opdracht voor m'n nr in te geven en dan te kiezen waarvoor ik bel.

vindt dit wel grof dat ik wordt afgescheept constant, is al een maand dat ik problemen heb met telefonisch en in de shop ook, veel zin om alles stop te zetten en de bestelling te annuleren zoals ze met een mens omgaan, geen greintje respect is dit zoals ze me behandelen.

dat dit zomaar kan in 2021, onbegrijpelijk, ga verdere stappen zetten want dit kan niet meer, geen enkele info en telkens loze beloftes.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen