Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-01-21 15h25
Antwoorden: 3 antwoorden
Tot heden nog steeds mijn toestel niet ontvangen vorige week is het wel van mijn rekening gegaan als ik ze contactteer via Messenger word ik heen en weer gepingpongd en krijg vaak pas na 2 dagen antwoord en word niet verder geholpen met mijn problemen. Wat een service.
@Tim-4125 De leveringen zijn de laatste tijd wel wat vertraagd. Hangt er ook van af van wel toestel. Alles wat de iPhone 12 Pro betreft is royaal vertraagd - en niet alleen bij Orange
We zijn allemaal klanten hier en kunnen je levering niet bespoedigen. Best is volgende keer je toestel in een shop kopen - zo heb je het direct mee
Voorlopig moet je je met Messenger behelpen - success
Het is niet vertraagd er is een fout in hun systeem gebeurd waardoor ze mijn bestelling hebben geannuleerd maar ik had hier geen weet van en ja ik ben 6/7 zan het werk en ben enkel zondag thuis dus dit ging niet het is gewoon het probleem ze hebben me niet verwittigd van de anulatie, ze helpen me niet voort ze sturen me enkel van a naar b en erna terug naar a ik had to h een betere service verwacht
@Tim-4125 goedenavond,
van mij krijg je deze;
En je vraag je kan best contact opnemen met
Messenger via FB.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Doe daar een berichtje met al je gegevens.
Of probeer via 5000 op te bellen.
Succes.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |