annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Levering

Topic gestart op: 12-01-21 15h25

Antwoorden: 3 antwoorden

Tim-4125
Aspirant verkenner

Levering

Tot heden nog steeds mijn toestel niet ontvangen vorige week is het wel van mijn rekening gegaan als ik ze contactteer via Messenger word ik heen en weer gepingpongd en krijg vaak pas na 2 dagen antwoord en word niet verder geholpen met mijn problemen. Wat een service. 

Labels (2)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Gregory
Wijze
Wijze

@Tim-4125 De leveringen zijn de laatste tijd wel wat vertraagd.  Hangt er ook van af van wel toestel.  Alles wat de iPhone 12 Pro betreft is royaal vertraagd - en niet alleen bij Orange

We zijn allemaal klanten hier en kunnen je levering niet bespoedigen.  Best is volgende keer je toestel in een shop kopen - zo heb je het direct mee

Voorlopig moet je je met Messenger behelpen - success

Tim-4125
Aspirant verkenner

Het is niet vertraagd er is een fout in hun systeem gebeurd waardoor ze mijn bestelling hebben geannuleerd maar ik had hier geen weet van en ja ik ben 6/7 zan het werk en ben enkel zondag thuis dus dit ging niet het is gewoon het probleem ze hebben me niet verwittigd van de anulatie, ze helpen me niet voort ze sturen me enkel van a naar b en erna terug naar a ik had to h een betere service verwacht 

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Tim-4125  goedenavond,

van mij krijg je deze;

Tagnieuw.jpg

En je vraag je kan best contact opnemen met

Messenger via FB.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Doe daar een berichtje met al je gegevens.

Of probeer via 5000 op te bellen.

Succes.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen