Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-01-21 16h06
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik kan u volledig begrijpen dat je u bekocht voelt, maar langs de andere kant heb je nu wel degelijk profijt gedaan.
Koop je de A71 aan € 1 met de Smart Data 2GB betaal je het toestel uiteindelijk (24 x 15) plus 1 = € 361. Nu heb je het weliswaar in één keer betaald, maar je hebt wel € 28 profijt gedaan.
Je kan er nu niets meer aan doen, maak het uzelf niet moeilijk en focus u op de positieve kant van de medaille. Het kan uw gezondheid (zeker uw mentale) enkel maar ten goede komen, en dat is tegenwoordig toch wel het belangrijkste.
Ik wens u het allerbeste en veel genot van uw nieuwe foon.
Ik kan u geruststellen, hetgeen ik schreef klopt 100%.
Hoe die dame aan die prijs komt is mij een raadsel ... Het klopt alleszins van geen kanten ....
En ja, die promo's ... Je moet steeds de volledige berekening maken en de eindresultaten tegen elkaar afwegen. Zo heb ik al "promo's" zien passeren waar het voordeliger uitkwam om het toestel ineens te kopen zonder SmartData. En dat is al zeker waar als je verschillende formules gaat vergelijken. Steeds de volledige rekensom maken, van de aankoop tot aan het einde der betalingen. En als je aanbiedingen van verschillende providers of winkels gaat vergelijken kan het nog moeilijke worden. Maar het loont altijd de moeite om het te doen.
Het is soms wel wat rekenwerk, en dat is iets waar de bedrijven dikwijls op hopen: de klant gaat de moeite niet doen om alles nauwkeurig uit te rekenen en gaat impulsief kopen, gefocust op een welbepaald cijfer, dat dan uiteindelijk maar een fractie van de kost uitmaakt.
En ook met zulke vragen kan je hier op Tribe terecht. Wij zijn zelf ook allemaal gewone klanten van Orange (dus geen medewerkers) en delen met plezier onze ervaring en kennis.
Echt een reactie vanuit Orange of de klantendienst ga je hier niet kunnen verwachten. Dit is een forum van klanten en voor klanten.
Het is natuurlijk wel erg jammer dat je niet je toestel hebt kunnen nemen aan de actie prijs die Orange op dit moment in de aanbieding heeft. Het is , net zoals de iPhone 12 , een populair toestel en die zijn dus heel snel uitverkocht. Het is dan ook maar net geluk hebben dat je er eentje kan krijgen en dat ze ook op voorraad zijn. Dat je nu een email hebt gehad dat er weer stock voorradig is is niet meteen gezegd dat er ook stock is in jou shop in de buurt. Dat kan elke willekeurige shop zijn in jou omgeving. Je kan makkelijk de stock raadplegen door je postcode in te geven en dan zie je exact waar er stock is.
Weet niet wat je nu precies wil dat Orange doet maar het terug draaien is geen optie dat kan niet. Je kan niet zomaar nu iets verwachten van Orange omdat er geen voorraad is of was. Orange zelf kan er ook weinig aan doen dat deze toestellen heel snel uitverkocht zijn. Ze doen een bepaalde voorraad binnen en als die voorraad op is zullen ze nieuwe bestellen.
Als je morgen op internet een bepaald toestel ziet met flinke korting en je wil dat bestellen en er is geen voorraad wat ga je dan doen ? Ga je dan ook bellen ik heb het toestel nu in de mediamarkt gekocht zonder die korting dus ik wil van jullie een oplossing ? Dat zal ook niet gaan lijkt mij.
Patrick
Bedankt voor je antwoord.
Ik snap best hoe de markt werkt, en dat zulke acties zelden veel toestellen in voorraad hebben.
Mijn probleem is eerder dat er 2 Orange verkopers mij verzekerden dat het toestel niet meer aan actieprijs in voorraad komt. En dat 1 Orange verkoper mij adviseerde om beter het scherp geprijsd Mediamarkt toestel te kopen.
Als trouwe Orange klant verwacht ik service, eerlijkheid en betrouwbaarheid. Geen oplichterij.
Natuurlijk zal mijn bericht hier voor mij niks veranderen. Maar ik moet dit gewoon ergens kwijt, de teleurstelling is me te groot.
Ief.
Ik kan u volledig begrijpen dat je u bekocht voelt, maar langs de andere kant heb je nu wel degelijk profijt gedaan.
Koop je de A71 aan € 1 met de Smart Data 2GB betaal je het toestel uiteindelijk (24 x 15) plus 1 = € 361. Nu heb je het weliswaar in één keer betaald, maar je hebt wel € 28 profijt gedaan.
Je kan er nu niets meer aan doen, maak het uzelf niet moeilijk en focus u op de positieve kant van de medaille. Het kan uw gezondheid (zeker uw mentale) enkel maar ten goede komen, en dat is tegenwoordig toch wel het belangrijkste.
Ik wens u het allerbeste en veel genot van uw nieuwe foon.
Zo had ik het nog niet berekend.
De dame van de Orange shop in Kortrijk zei me dat het toestel mij 78 euro zou kosten, en mijn abonnement Go unlimited 30 euro zou hetzelfde blijven.
Als wat jij schrijft klopt, ben ik inderdaad beter af.
Die aanbiedingen zijn ook zo ingewikkeld voorgesteld.
Bedankt voor je uitleg!
Ief
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |