annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Misnoegde trouwe klant

Topic gestart op: 06-01-21 16h06

Antwoorden: 6 antwoorden

Iefvdm
Gewaardeerd verkenner

Misnoegde trouwe klant

OPGELOST
Beste 
 
Graag uit ik mijn ongenoegen.
Al weken kijk ik uit om bij jullie op de site de Samsung a71 via de actie te kopen.
Al weken is die echter niet leverbaar op de site.
Maandag ben ik naar de Orange shop in de Steenstraat in Kortrijk geweest : niet voorradig. Wellicht pas in februari weer in voorraad  en dan is de actie gedaan.
Daarna ben ik naar Mediamarkt in de K Kortrijk gegaan, gevraagd aan de Orange verantwoordelijke, en ik kreeg net hetzelfde antwoord.
Hij zei ook dat de a71 momenteel scherp geprijsd was aan 333 euro bij Mediamarkt. 
Uiteindelijk heb ik dan het toestel daar maar aangekocht.
Nu krijg ik een mail van Orange dat de a71 weer voorradig is aan actieprijs....
Ik ben reeds 2 jaar 6 maanden klant bij Orange. Heb go unlimited abonnement. 
Ik voel me echt bekocht.
Ik belde reeds met een medewerker van Orange maar die zei doodleuk dat ik pech had.
 
Graag een reactie, wat ik heb niet veel zin meer om nog langer Orange klant te blijven.
 
Een teleurgestelde trouwe klant.
Iefvdm
Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Iefvdm 

Ik kan u volledig begrijpen dat je u bekocht voelt, maar langs de andere kant heb je nu wel degelijk profijt gedaan.

Koop je de A71 aan € 1 met de Smart Data 2GB betaal je het toestel uiteindelijk (24 x 15) plus 1 = € 361. Nu heb je het weliswaar in één keer betaald, maar je hebt wel € 28 profijt gedaan.

Je kan er nu niets meer aan doen, maak het uzelf niet moeilijk en focus u op de positieve kant van de medaille. Het kan uw gezondheid (zeker uw mentale) enkel maar ten goede komen, en dat is tegenwoordig toch wel het belangrijkste.

Ik wens u het allerbeste en veel genot van uw nieuwe foon.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Iefvdm 

Ik kan u geruststellen, hetgeen ik schreef klopt 100%.

Hoe die dame aan die prijs komt is mij een raadsel ... Het klopt alleszins van geen kanten ....

En ja, die promo's ... Je moet steeds de volledige berekening maken en de eindresultaten tegen elkaar afwegen. Zo heb ik al "promo's" zien passeren waar het voordeliger uitkwam om het toestel ineens te kopen zonder SmartData.  En dat is al zeker waar als je verschillende formules gaat vergelijken. Steeds de volledige rekensom maken, van de aankoop tot aan het einde der betalingen. En als je aanbiedingen van verschillende providers of winkels gaat vergelijken kan het nog moeilijke worden. Maar het loont altijd de moeite om het te doen.

Het is soms wel wat rekenwerk, en dat is iets waar de bedrijven dikwijls op hopen: de klant gaat de moeite niet doen om alles nauwkeurig uit te rekenen en gaat impulsief kopen, gefocust op een welbepaald cijfer, dat dan uiteindelijk maar een fractie van de kost uitmaakt.

En ook met zulke vragen kan je hier op Tribe terecht. Wij zijn zelf ook allemaal gewone klanten van Orange (dus geen medewerkers) en delen met plezier onze ervaring en kennis.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Iefvdm 

Ik kan u geruststellen, hetgeen ik schreef klopt 100%.

Hoe die dame aan die prijs komt is mij een raadsel ... Het klopt alleszins van geen kanten ....

En ja, die promo's ... Je moet steeds de volledige berekening maken en de eindresultaten tegen elkaar afwegen. Zo heb ik al "promo's" zien passeren waar het voordeliger uitkwam om het toestel ineens te kopen zonder SmartData.  En dat is al zeker waar als je verschillende formules gaat vergelijken. Steeds de volledige rekensom maken, van de aankoop tot aan het einde der betalingen. En als je aanbiedingen van verschillende providers of winkels gaat vergelijken kan het nog moeilijke worden. Maar het loont altijd de moeite om het te doen.

Het is soms wel wat rekenwerk, en dat is iets waar de bedrijven dikwijls op hopen: de klant gaat de moeite niet doen om alles nauwkeurig uit te rekenen en gaat impulsief kopen, gefocust op een welbepaald cijfer, dat dan uiteindelijk maar een fractie van de kost uitmaakt.

En ook met zulke vragen kan je hier op Tribe terecht. Wij zijn zelf ook allemaal gewone klanten van Orange (dus geen medewerkers) en delen met plezier onze ervaring en kennis.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Iefvdm  

Daar kan ik inkomen en dat je hier je bericht plaatst dat begrijp ik ook en dat is ook geen enkel probleem daar is de Tribe voor. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen