Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-01-21 16h06
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik kan u volledig begrijpen dat je u bekocht voelt, maar langs de andere kant heb je nu wel degelijk profijt gedaan.
Koop je de A71 aan € 1 met de Smart Data 2GB betaal je het toestel uiteindelijk (24 x 15) plus 1 = € 361. Nu heb je het weliswaar in één keer betaald, maar je hebt wel € 28 profijt gedaan.
Je kan er nu niets meer aan doen, maak het uzelf niet moeilijk en focus u op de positieve kant van de medaille. Het kan uw gezondheid (zeker uw mentale) enkel maar ten goede komen, en dat is tegenwoordig toch wel het belangrijkste.
Ik wens u het allerbeste en veel genot van uw nieuwe foon.
Ik kan u geruststellen, hetgeen ik schreef klopt 100%.
Hoe die dame aan die prijs komt is mij een raadsel ... Het klopt alleszins van geen kanten ....
En ja, die promo's ... Je moet steeds de volledige berekening maken en de eindresultaten tegen elkaar afwegen. Zo heb ik al "promo's" zien passeren waar het voordeliger uitkwam om het toestel ineens te kopen zonder SmartData. En dat is al zeker waar als je verschillende formules gaat vergelijken. Steeds de volledige rekensom maken, van de aankoop tot aan het einde der betalingen. En als je aanbiedingen van verschillende providers of winkels gaat vergelijken kan het nog moeilijke worden. Maar het loont altijd de moeite om het te doen.
Het is soms wel wat rekenwerk, en dat is iets waar de bedrijven dikwijls op hopen: de klant gaat de moeite niet doen om alles nauwkeurig uit te rekenen en gaat impulsief kopen, gefocust op een welbepaald cijfer, dat dan uiteindelijk maar een fractie van de kost uitmaakt.
En ook met zulke vragen kan je hier op Tribe terecht. Wij zijn zelf ook allemaal gewone klanten van Orange (dus geen medewerkers) en delen met plezier onze ervaring en kennis.
Ik kan u geruststellen, hetgeen ik schreef klopt 100%.
Hoe die dame aan die prijs komt is mij een raadsel ... Het klopt alleszins van geen kanten ....
En ja, die promo's ... Je moet steeds de volledige berekening maken en de eindresultaten tegen elkaar afwegen. Zo heb ik al "promo's" zien passeren waar het voordeliger uitkwam om het toestel ineens te kopen zonder SmartData. En dat is al zeker waar als je verschillende formules gaat vergelijken. Steeds de volledige rekensom maken, van de aankoop tot aan het einde der betalingen. En als je aanbiedingen van verschillende providers of winkels gaat vergelijken kan het nog moeilijke worden. Maar het loont altijd de moeite om het te doen.
Het is soms wel wat rekenwerk, en dat is iets waar de bedrijven dikwijls op hopen: de klant gaat de moeite niet doen om alles nauwkeurig uit te rekenen en gaat impulsief kopen, gefocust op een welbepaald cijfer, dat dan uiteindelijk maar een fractie van de kost uitmaakt.
En ook met zulke vragen kan je hier op Tribe terecht. Wij zijn zelf ook allemaal gewone klanten van Orange (dus geen medewerkers) en delen met plezier onze ervaring en kennis.