Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-12-21 22h59
Antwoorden: 12 antwoorden
Ik kan met mijn iPhone niet op het internet via mobiele data. Bij mobiel netwerk> netwerkselectie staat er: Orange WiFi. Bij mijn vriendin (die ook een iPhone heeft) staat er “stay safe Orange B”. Zij kan wel om het internet. Hoe kan ik dit aanpassen zodat ik ook terug mobiele data heb. Ik heb zelfs al een factory reset geprobeerd.
Met andere woorden je hebt het antwoord en je oplossing al gegeven. Het is dus een probleem met je simkaart zelf en ligt het niet aan je toestel aangezien je het dus in een ander toestel getest hebt.
Als je tijd hebt zou ik naar een Orange shop gaan een simswap vragen en hopelijk is het daar mee opgelost.
Daar klemt het schoentje. Het is al mijn derde simswap. De laatste keer was in een Orange winkel. Ik moest een uurtje wachten en alles zou terug ok zijn. Ik moest vertrekken dus ik ben niet in de shop gebleven. Het is dus niet in orde gekomen.
Ik ga proberen om deze week nog terug in een Orange winkel te geraken.
In dat geval is het wel wat anders natuurlijk. Dan zullen ze dus verder moeten kijken bij de technische dienst wat er aan de hand is. Een derde simswap gaat dus niks verbeteren dan zal er iets verkeerd zijn op je profiel. Enkel is dit door Orange zelf op te lossen doormiddel van een dossier naar de achterliggende technische dienst.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |