annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiel data

Topic gestart op: 19-12-21 22h59

Antwoorden: 12 antwoorden

Jelle1983
Ervaren verkenner

Mobiel data

Ik kan met mijn iPhone niet op het internet via mobiele data. Bij mobiel netwerk> netwerkselectie staat er: Orange WiFi. Bij mijn vriendin (die ook een iPhone heeft) staat er “stay safe Orange B”. Zij kan wel om het internet. Hoe kan ik dit aanpassen zodat ik ook terug mobiele data heb. Ik heb zelfs al een factory reset geprobeerd. 

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Jelle1983
Ervaren verkenner

Dank je voor je reactie 🙂 Het is uiteindelijk opgelost geraakt. 

MustafaY
Leidende genezer

Ah super! Kan je eventueel uitleggen hoe? 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jelle1983 

De kans dat een Orange medewerker hier kijkt en mee leest is 0 % helaas. Enkel hebben we de moderatoren die hier kijken , wel medewerkers binnen Orange , maar die zijn er enkel voor om dit forum te begeleiden. Dat houd in moderatie uitvoeren en aanpassingen en zo te doen hier. Ook die hebben dus niks met de klantendienst of de technische achterliggende dienst te maken.

Je kan eens via Messenger sturen als je een FB account hebt , want dat is een vereiste. Of anders eens naar de website gaan van Orange en dan op de hoofdpagina naar onder scrollen en daar contacteer ons aanklikken. Dan krijg je een blauwe tekst ballon waar je op kan klikken dan kun je ook chatten met hun. 

Schermafbeelding 2022-01-06 om 17.31.24.png

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jelle1983 

Dat er bij de ene 'stay safe' staat en bij de andere niet daar heeft dat niks mee te maken dat je mobiele data wel of niet werkt. Dat er 'stay safe' staat is gewoon extra in het netwerk icoontje gezet door Orange zelf voor de rest niks. 

Je moet wel kijken naar je APN instellingen of die correct staan. Heb je dat al eens gecontroleerd naast de Iphone van je vriendin ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Jelle1983
Ervaren verkenner

Dank je voor je reactie. Ik heb de mobiele data netwerkinstellingen nagekeken. Ze komen overeen met die van mijn vriendin. 3 maal met Orange klantendienst gebeld. Volgens hen was alles in orde. Ik moest het kaartje maar in een andere Iphone steken en dan zou ik mobiel internet hebben. Ik heb dit gedaan en daar werkte mobiel internet ook niet op. Ik snap er niets meer van :(.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen