Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-12-21 22h59
Antwoorden: 12 antwoorden
Ik kan met mijn iPhone niet op het internet via mobiele data. Bij mobiel netwerk> netwerkselectie staat er: Orange WiFi. Bij mijn vriendin (die ook een iPhone heeft) staat er “stay safe Orange B”. Zij kan wel om het internet. Hoe kan ik dit aanpassen zodat ik ook terug mobiele data heb. Ik heb zelfs al een factory reset geprobeerd.
Dank je voor je reactie 🙂 Het is uiteindelijk opgelost geraakt.
Ah super! Kan je eventueel uitleggen hoe?
De kans dat een Orange medewerker hier kijkt en mee leest is 0 % helaas. Enkel hebben we de moderatoren die hier kijken , wel medewerkers binnen Orange , maar die zijn er enkel voor om dit forum te begeleiden. Dat houd in moderatie uitvoeren en aanpassingen en zo te doen hier. Ook die hebben dus niks met de klantendienst of de technische achterliggende dienst te maken.
Je kan eens via Messenger sturen als je een FB account hebt , want dat is een vereiste. Of anders eens naar de website gaan van Orange en dan op de hoofdpagina naar onder scrollen en daar contacteer ons aanklikken. Dan krijg je een blauwe tekst ballon waar je op kan klikken dan kun je ook chatten met hun.
Dat er bij de ene 'stay safe' staat en bij de andere niet daar heeft dat niks mee te maken dat je mobiele data wel of niet werkt. Dat er 'stay safe' staat is gewoon extra in het netwerk icoontje gezet door Orange zelf voor de rest niks.
Je moet wel kijken naar je APN instellingen of die correct staan. Heb je dat al eens gecontroleerd naast de Iphone van je vriendin ?
Dank je voor je reactie. Ik heb de mobiele data netwerkinstellingen nagekeken. Ze komen overeen met die van mijn vriendin. 3 maal met Orange klantendienst gebeld. Volgens hen was alles in orde. Ik moest het kaartje maar in een andere Iphone steken en dan zou ik mobiel internet hebben. Ik heb dit gedaan en daar werkte mobiel internet ook niet op. Ik snap er niets meer van :(.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |