Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-10-18 10h03
Antwoorden: 5 antwoorden
Net orange klant en ik krijg op mijn One+ Five mijn mobiel internet niet aan de praat.
De namen toegangspunten staan al correct, enkele malen herstart. Maar dit haalt niets uit.
Op de orange klantendienst kan ik niemand bereiken omdat het zaterdag is, of toch niet de expert lijn die ik volgens de standaard klantendienst nodig heb. Dus probeer ik het hier eens.
Iemand die nog manieren weet om mijn internet weer aan de praat te krijgen. Laat maar weten als ik screenshots etc moet zenden.
Net orange klant en ik krijg op mijn One+ Five mijn mobiel internet niet aan de praat.
De namen toegangspunten staan al correct, enkele malen herstart. Maar dit haalt niets uit.
Op de orange klantendienst kan ik niemand bereiken omdat het zaterdag is, of toch niet de expert lijn die ik volgens de standaard klantendienst nodig heb. Dus probeer ik het hier eens.
Iemand die nog manieren weet om mijn internet weer aan de praat te krijgen. Laat maar weten als ik screenshots etc moet zenden.
Ugh @FloretteV,
Kan jij genieten van mobiele data op je toestel?
Indien niet: Heb jij overal dit probleem? Bellen en sms'en lukt wel?
@anbongaerts: is het ondertussen opgelost? Krijg je nog steeds een foutmelding?
Oost west, prairie best
🏹 Totems Saluut 🏹
Ik heb vorige week de flybox aangekregen voor mobiel internet maar ik kan hiermee niet op het internet surfen met mijn MacBook. Op mijn iPhone is hier geen probleem. Ook op mijn laptop is hij verbonden met het netwerk maar ik krijg telkens de foutmelding “er kan geen beveiligde verbinding tot stand worden gebracht met de server” if “server reageert niet”.
De klantendienst van Orange kon me ook niet helpen nadat ik 20 minuten lang van de ene medewerker naar de andere medewerker werd doorverbonden...
Zo krijg je dus een zeer teleurgestelde en gefrustreerde klant.
👎🏽
@anbongaerts als de andere apparaten even disconecteerd kan uw macbook dan wel verbinding maken ?
@FloretteV wat voor toestel gebruikt u ?
Ik heb een Iphone en gebruik de volgende instellingen :
APN : iphone.mobistar.be
gebruikersnaam en wachtwoord zijn leeg .
Als u een ander toestel gebruikt met Android is de APN mworld.be als u business heeft is de APN internet.be Bent u ook niet in het uitenland? want dan moet roaming aangezet worden . Laat maar iets weten.