Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-10-18 09h03
Antwoorden: 9 antwoorden
Hallo,
Door diefstal heb ik sinds zaterdag een nieuwe OnePlus 6 (mijn vorige was ook reeds een OnePlus 6) . Alles werkt perfect behalve mijn mobiele data. De settings zijn al 10 tallen keren bekeken, ik heb reeds 3 nieuwe sim kaarten van Orange gekregen maar niks helpt. Indien ik iemand anders zijn sim kaart in mijn telefoon stop werkt alles perfect, dus volgens mij kan het niet aan het toestel liggen. Iemand nog opties of moet ik ten lange leste van provider veranderen?
Alvast bedankt,
Dieter
@Dieter1978 Is je probleem inmiddels al opgelost? Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook.
Hallo,
Door diefstal heb ik sinds zaterdag een nieuwe OnePlus 6 (mijn vorige was ook reeds een OnePlus 6) . Alles werkt perfect behalve mijn mobiele data. De settings zijn al 10 tallen keren bekeken, ik heb reeds 3 nieuwe sim kaarten van Orange gekregen maar niks helpt. Indien ik iemand anders zijn sim kaart in mijn telefoon stop werkt alles perfect, dus volgens mij kan het niet aan het toestel liggen. Iemand nog opties of moet ik ten lange leste van provider veranderen?
Alvast bedankt,
Dieter
Ugh @Dieter1978,
Ik zag dat de Orange-stamleden zich ontfermden over jouw dossier.
Is intussen alles oké, aspirant verkenner?
Zing met alle stemmen van de berg
🏹 Totems Saluut 🏹
@Dieter1978 vreemde situatie maar het moet opgelost worden. Indien u uw eigen simkaart in een ander toestel steekt werkt de mobiele data dan wel ? U spreekt er over dat als iemand zijn simkaart in uw toestel steekt. Maar hebben die andere mensen ook Orange? Zou nog proberen uw eigen simkaart in een ander toestel en kijken of het werkt moest dat niet het geval zijn zeker de technische dienst bellen. En zien of ze een dossier kunnen aanmaken voor opvolging van uw dossier via experts die het moeten nakijken voor u.
Hallo,
Mijn kaart in een ander toestel werkt ook niet. In mijn eigen toestel heb ik dit al geprobeerd met een andere Orange klant en een niet Orange klant, beiden werkten direct. Al de helpdesk gecontacteerd maar die vonden ook geen oplossing, finaal zeiden ze dat het aan mijn telefoon zal liggen, wat ik betwijfel daar andere kaarten in mijn telefoon wel werken. Ik heb nu net in een andere Orange winkel een 4de sim kaart gaan halen, die ik straks zal testen. (Je weet nooit dat ze in Oudenaarde een verkeerde batch aan sim kaarten hebben)