Apprenti pisteur

 • 

4  messages

jeudi 11 octobre 2018 07:03

Mobile internet werkt niet op OnePlus 6

Hallo,

Door diefstal heb ik sinds zaterdag een nieuwe OnePlus 6 (mijn vorige was ook reeds een OnePlus 6) . Alles werkt perfect behalve mijn mobiele data.  De settings zijn al 10 tallen keren bekeken, ik heb reeds 3 nieuwe sim kaarten van Orange gekregen maar niks helpt.  Indien ik iemand anders zijn sim kaart in mijn telefoon stop werkt alles perfect, dus volgens mij kan het niet aan het toestel liggen.  Iemand nog opties of moet ik ten lange leste van provider veranderen?

Alvast bedankt,

Dieter

Sage

 • 

11K  messages

il y a 7 ans

@Dieter1978 vreemde situatie maar het moet opgelost worden. Indien u uw eigen simkaart in een ander toestel steekt werkt de mobiele data dan wel ? U spreekt er over dat als iemand zijn simkaart in uw toestel steekt. Maar hebben die andere mensen ook Orange? Zou nog proberen uw eigen simkaart in een ander toestel en kijken of het werkt moest dat niet het geval zijn zeker de technische dienst bellen. En zien of ze een dossier kunnen aanmaken voor opvolging van uw dossier via experts die het moeten nakijken voor u. 

Apprenti pisteur

 • 

4  messages

Hallo,

Mijn kaart in een ander toestel werkt ook niet. In mijn eigen toestel heb ik dit al geprobeerd met een andere Orange klant en een niet Orange klant, beiden werkten direct.  Al de helpdesk gecontacteerd maar die vonden ook geen oplossing, finaal zeiden ze dat het aan mijn telefoon zal liggen, wat ik betwijfel daar andere kaarten in mijn telefoon wel werken.  Ik heb nu net in een andere Orange winkel een 4de sim kaart gaan halen, die ik straks zal testen. (Je weet nooit dat ze in Oudenaarde een verkeerde batch aan sim kaarten hebben) 

Sage

 • 

11K  messages

@Dieter1978 ditprobleem gaat dan niet aan uw toestel zijn aangezien een andere orange kaart van iemand anders wel werkt. Dit is dan iets technisch wat er niet correct gaat bij Orange. In dit geval zou er een ticket moeten gemaakt worden voor een expert dienst die dit na kijken voor u en het proberen op te lossen. Stuur anders via facebook messenger uw bericht met het probleem. Misschien heeft u een profiel probleem bij Orange . U kan dit zelf niet zien , ik ook niet , maar zij moeten dat kunnen zien. Een profiel probleem zou kunnen zijn dat er een beaalde instelling achterliggend op uw naam dus uw profiel niet aanstaat of niet werkt technisch gezien.

Apprenti pisteur

 • 

4  messages

Ok, bedankt voor de info, ik probeer ze via messenger te bereiken.

Apprenti pisteur

 • 

4  messages

Bedoel je dan Orange Klantendiest op Facebook/Messenger?  Veel reactie komt daar ook niet ...

Sage

 • 

11K  messages

@Dieter1978 Het kan zijn dat het iets drukker is maar ze reageren daar wel maar enkel bij drukte duurt het langer 

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

il y a 7 ans

Hallo,

Door diefstal heb ik sinds zaterdag een nieuwe OnePlus 6 (mijn vorige was ook reeds een OnePlus 6) . Alles werkt perfect behalve mijn mobiele data.  De settings zijn al 10 tallen keren bekeken, ik heb reeds 3 nieuwe sim kaarten van Orange gekregen maar niks helpt.  Indien ik iemand anders zijn sim kaart in mijn telefoon stop werkt alles perfect, dus volgens mij kan het niet aan het toestel liggen.  Iemand nog opties of moet ik ten lange leste van provider veranderen?

Alvast bedankt,

Dieter

Ugh @Dieter1978,

Ik zag dat de Orange-stamleden zich ontfermden over jouw dossier.

 

Is intussen alles oké, aspirant verkenner?

 

Zing met alle stemmen van de berg

🏹 Totems Saluut 🏹

Sage

 • 

11K  messages

il y a 5 ans

@Dieter1978  Is je probleem inmiddels al opgelost? Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook.

Loading...