Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-02-20 15h03
Antwoorden: 42 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ben vandaag eens naar de Orange shop geweest en heb daar dan de lang verwachte Esim geactiveerd op de Iphone. Op het eerste zicht ben ik daar tevreden van , goed in te stellen kwa bellen en data verbruik en dergelijke dus op dat punt in orde. Maar .....nu heb ik de My Orange app en die werkt in eens niet meer. Die blijft zeggen dat ik een Orange klant moet zijn of een Orange simkaart moet plaatsen. Ik heb het Orange nummer al op Primair gezet maar dat geeft geen verbetering. Ik heb ook de boodschap erbij staan als je net klant bent dat je dan 48 uur moet wachten vooraleer het kan werken. Lijkt mij eigenaardig als je al zolang klant bent van Orange dat je daarop moet wachten. Maar zal de proef op de som nemen en zal ook 48 uur wachten , misschien iets met de wijziging naar de Esim , een QR code op een papier wat voor je uitgeprint wordt en dat je dan kan toevoegen op de gsm. Wil toch @Totem eens mentionen of dit normaal is dat de app ineens je abonnement niet meer herkent als je de esim activeerd of dat het ook wel degelijk gaat werken als je ook die 48 uur wacht. Dus ik hou jullie op de hoogte.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Cdt24801 Goed het is maandag vandaag en afgelopen zaterdag 22-02-2020 heb ik dus de E-sim laten activeren. Nu twee dagen later werkt dus de My Orange app nog altijd niet .
Boodschap : Toegang tot deze app is voorbehouden aan Orange klanten. Je toestel bevat mogelijks geen Orange simkaart. Zorg ervoor dat je een orange simkaart gebruikt om My Orange te kunnen gebruiken. Nieuwe klant ? het kan tot 48 uur duren alvorens de app je herkent.
Dus 48 uur verder en de app werkt dus niet met E-sim. @Totem is dit een gekend probleem ? of komt er hier een oplossing voor ?
Ik vrees dat er ergens iets zal moeten aangepast worden in de code van de sim verificatie. Daar zullen ze niet aan gedacht hebben ....
Kan rap gebeuren, maar het kan ook een tijdje duren ... Dat weet je nooit bij die dingen ...
@patrick2 Dat is wat ik niet kan begrijpen 🤔 ... mijn gok is dat Orange geen volledige test heeft gedaan voordat deze technologie werd toegepast. BTW welk iPhone-model heb je als je het niet erg vindt?
Groetjes
Superbonbon 🍬
@patrick2 Ik hoop dat we een antwoord krijgen van Totem of een Mod, dit moet frustrerend zijn voor veel gebruikers...
@patrick2 Ik ben het helemaal met je eens, ik ben een Android-gebruiker, dus ik kan je natuurlijk geen goed advies geven over Apple. En natuurlijk heb ik geen probleem met je antwoorden, omdat, ik veel van je leer 🙂.
@patrick2 ivm My Orange, domme vraag, maar heb je je verbonden via 4G ?
Ok, @patrick2 , just a thought. Omdat je om de 30 dagen of minder 4G moet gebruiken met My Orange, je mobiel nr wordt dan zichtbaar
Wel, het was het proberen waard @patrick2 . Waarschijnlijk kan my orange het mobiel nr niet uit de esim halen
Denk dat het eerder bij Orange zal liggen @patrick2 . Het is niet het eerste bericht dat ik van je lees
Ben vandaag eens naar de Orange shop geweest en heb daar dan de lang verwachte Esim geactiveerd op de Iphone. Op het eerste zicht ben ik daar tevreden van , goed in te stellen kwa bellen en data verbruik en dergelijke dus op dat punt in orde. Maar .....nu heb ik de My Orange app en die werkt in eens niet meer. Die blijft zeggen dat ik een Orange klant moet zijn of een Orange simkaart moet plaatsen. Ik heb het Orange nummer al op Primair gezet maar dat geeft geen verbetering. Ik heb ook de boodschap erbij staan als je net klant bent dat je dan 48 uur moet wachten vooraleer het kan werken. Lijkt mij eigenaardig als je al zolang klant bent van Orange dat je daarop moet wachten. Maar zal de proef op de som nemen en zal ook 48 uur wachten , misschien iets met de wijziging naar de Esim , een QR code op een papier wat voor je uitgeprint wordt en dat je dan kan toevoegen op de gsm. Wil toch @Totem eens mentionen of dit normaal is dat de app ineens je abonnement niet meer herkent als je de esim activeerd of dat het ook wel degelijk gaat werken als je ook die 48 uur wacht. Dus ik hou jullie op de hoogte.
Ugh @patrick2,
Totem wordt droevig om te lezen dat je ervaring met e-sim niet optimaal is. De strategische geesten hebben hierop geantwoord, en een update van de MyOrange app wordt gepland voor eind maart.
Het zou dus in orde zijn voor begin april.
Totem's zonnegroeten !
Totem
@Cdt24801 Goed het is maandag vandaag en afgelopen zaterdag 22-02-2020 heb ik dus de E-sim laten activeren. Nu twee dagen later werkt dus de My Orange app nog altijd niet .
Boodschap : Toegang tot deze app is voorbehouden aan Orange klanten. Je toestel bevat mogelijks geen Orange simkaart. Zorg ervoor dat je een orange simkaart gebruikt om My Orange te kunnen gebruiken. Nieuwe klant ? het kan tot 48 uur duren alvorens de app je herkent.
Dus 48 uur verder en de app werkt dus niet met E-sim. @Totem is dit een gekend probleem ? of komt er hier een oplossing voor ?
@patrick2 ivm My Orange, domme vraag, maar heb je je verbonden via 4G ?
Ik vrees dat er ergens iets zal moeten aangepast worden in de code van de sim verificatie. Daar zullen ze niet aan gedacht hebben ....
Kan rap gebeuren, maar het kan ook een tijdje duren ... Dat weet je nooit bij die dingen ...
@Cdt24801 heb gewoon via FB een bericht gedaan dus laat dit achterliggend onderzoeken. Wat je zegt kan altijd iets fout staan of is nog niet helemaal geactiveerd of zal misschien gekoppeld moeten worden.Dus ik wacht geduldig af , weet dat het nieuw is en dat niet overal direct een oplossing voor is.