annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Na twee weken mijn Mi 10 Lite nog niet ontvangen.

Topic gestart op: 17-07-20 12h31

Antwoorden: 2 antwoorden

AmiT
Aspirant verkenner

Na twee weken mijn Mi 10 Lite nog niet ontvangen.

OPGELOST

Beste allen,

Ik heb op 04/07 de Mi 10 Lite besteld, hier meteen 9 euro voor betaald met de extra optie 2 GB aan data voor 15 euro extra per maand. Deze zou gratis binnen de 48u geleverd worden en ik kreeg een bevestiging van mijn bestelling en betaling per mail. Een paar dagen later had ik nog niets gekregen en had ik een gemiste oproep van Orange omdat ik niet onder het werk kon opnemen. Ik heb teruggebeld sinds de enige reden waarom men zou bellen, over mijn bestelling zou moeten gaan. De medewerker aan de lijn was heel vriendelijk, maar wist totaal niet waarom ze hadden gebeld, heb mijn adres geverifieerd en men zei dat ik mijn bestelling binnenkort zou krijgen. Heb 10 dagen later niets van info gekregen en belde terug, bijna 40 minuten aan de lijn gewacht om te horen dat ze bij hen "niets zien" en dat ze een andere dienst moest contacteren. Heb gevraagd waarom ik wel een bevestiging krijg en waarom zij niets kunnen terugvinden, het lijkt dan alsof ik nergens voor heb betaald en intussen had ik een hoes en een glasbeschermer gekregen. De vrouw aan de lijn, met zwaar Nederlands accent, was precies niet goed op de hoogte van de procedures voor België of in het algemeen. Hield totaal geen rekening met het feit dat ik al meer dan 3 jaar klant ben en bleef doorgaan over het feit dat ik eerst een contract moest tekenen en moest betalen. Hallo? Heb al tweemaal erg duidelijk gezegd dat ik had betaald en dat ik zonder betaling geen bevestiging hiervan kon meedelen of dit niet terug zou vinden in mijn Banking App.Toen beweerde ze dat ik zei dat ik niet betaald had en dat ik haar niet goed begreep. Heb enkel gezegd dat ik niet dubbel zou betalen, wat meer dan logisch is. Ze deed alsof ik gisteren geboren was en heeft in dat hele gesprek niets ondernomen om hulpvaardig te zijn. Heb geen excuses gekregen voor het feit dat ze mij, een klant die steeds op tijd via domi betaalt, heeft beschuldigd van het feit dat ik niet wou betalen... Zei enkel dat ze niets kon doen en dat ik door een andere dienst gecontacteerd zou worden. Heb dagen gewacht, geen info, heb Orange meermaals op Twitter dan maar gecontacteerd, gezien ik bij het opnieuw inbellen uit de wachtrij werd gesmeten. Kreeg een heel korte reactie dat ik in een persoonlijk bericht gecontacteerd zou worden en na mijn bedanking hiervoor, twee dagen later niets ontvangen. Ik kan al raden dat ik nu 15 euro extra ga dienen te betalen iedere maand voor iets wat ik nooit ontvangen heb. Ik heb geduld en kan wachten op mijn bestelling als deze vertraging heeft, dat is geen enkel probleem. Waar ik allergisch voor ben,is onbeleefdheid en gebrek aan empathie van iemand die je zou moeten helpen, zeker als trouwe klant. Daarbij, vind ik het op zijn minst tactvol om excuses aan te bieden als je je niet aan je belofte houdt, zelfs als je het niet meent... Ik heb het gevoel dat je bij Orange heel erg je best moet doen om iemand aan de lijn te krijgen die je oprecht wil helpen. Dit is teleurstellend. Communicatie is erg belangrijk en ik kreeg niets van nuttige info, wat niet meteen een goede reactie uitlokt voor de bloeddruk of het maagzuur omdat je je ergert. Wat zouden jullie doen, aub? Ik krijg erg veel zien om naar de shop van Proximus te gaan en daar klant te gaan worden. Ik vrees dat ik nooit de betaling voor de telefoon terug zal krijgen en dat ik onnodig de hoes en de glasbeschermer heb besteld.

Alvast heel erg bedankt en blijf gezond, allemaal!

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@AmiT  het is een vervelende situatie wat ik lees in je tekst. Nu zijn er met de bestellingen wel een paar problemen meer en die proberen ze op te lossen. Er is blijkbaar , maar zeker zijn we nooit omdat wij ook maar klant zijn , een grote achterstand met de bestellingen opgelopen. Je hebt in dit geval goed gehandeld door via Twitter een bericht te sturen. Wacht even geduldig af dat ze je gaan terug contacteren. Wat je wel kan doen is je geld terug vragen die € 9 en dan als nog naar een shop gaan en daar je gsm te halen. Daar maken ze direct je contract in orde en het is opgelost. Maar je kan natuurlijk ook wachten op je levering dat is je eigen keus. Je gsm leveren doen ze wel maar met een vertraging die groter is op dit moment. En ja ik weet het als je gaat sturen zet het dan niet op de website binnen 48 uur of stuur een bericht dat er een vertraging is maar helaas daar hebben wij als klant geen vat op om dat te veranderen of mede te delen want zoals gezegd wij zijn ook gewoon klant van Orange. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@AmiT  het is een vervelende situatie wat ik lees in je tekst. Nu zijn er met de bestellingen wel een paar problemen meer en die proberen ze op te lossen. Er is blijkbaar , maar zeker zijn we nooit omdat wij ook maar klant zijn , een grote achterstand met de bestellingen opgelopen. Je hebt in dit geval goed gehandeld door via Twitter een bericht te sturen. Wacht even geduldig af dat ze je gaan terug contacteren. Wat je wel kan doen is je geld terug vragen die € 9 en dan als nog naar een shop gaan en daar je gsm te halen. Daar maken ze direct je contract in orde en het is opgelost. Maar je kan natuurlijk ook wachten op je levering dat is je eigen keus. Je gsm leveren doen ze wel maar met een vertraging die groter is op dit moment. En ja ik weet het als je gaat sturen zet het dan niet op de website binnen 48 uur of stuur een bericht dat er een vertraging is maar helaas daar hebben wij als klant geen vat op om dat te veranderen of mede te delen want zoals gezegd wij zijn ook gewoon klant van Orange. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
AmiT
Aspirant verkenner

@patrick2 Heel erg bedankt voor uw feedback! Dat was snel! Nu begrijp ik het beter, wou enkel dat ze bij de klantendienst ook zo duidelijk waren... Ik zal dan best nog een week ofzo wachten. Als ik tegen dan nog niets heb vernomen, zal ik inderdaad naar de shop gaan. Had dit best meteen zo gedaan in plaats van online te bestellen. Dank u voor uw hulp. Ik wens jullie allemaal alvast een heel fijn weekend toe!

Leden met de meeste pluimen