Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-07-18 17h02
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben vorige week overgestapt naar Orange, maar ik begin me serieus af te vragen of ik nu al spijt moet krijgen van die beslissing.
Eerst zetten jullie mijn busnummer niet bij op het pakket wat blijkbaar voor de postbode genoeg reden is om het pakket als onleverbaar te beschouwen en terug te sturen naar jullie. Dan krijg ik (na een hele dag thuis te wachten op dat pakket) in de late namiddag een mail dat ik jullie moet contacteren omdat het pakket is teruggestuurd. Bel ik onmiddelijk tijdens de kantooruren op vrijdag naar jullie is het heel de tijd wachtmuziek. Uiteindelijk een stem die zegt om in te spreken, dan bellen jullie terug. u raadt het al: dat gebeurde dus niet. Bel ik zelf nog maar een keertje naar jullie en hip hip hoera!!! ik heb iemand aan de lijn. De vriendelijke man zet me continu in wachtmuziek om uiteindelijk te besluiten dat hij het probleem niet krijgt opgelost. Ik moet het nummer 0800 35 148 bellen.
ik blij want ik wordt geholpen. Bel ik onmiddelijk na ons gesprek dat nummer krijg ik een computerstem die me zegt: dit nummer is niet toegelaten.
Ik bel terug naar jullie klantendienst en wat blijkt: ik krijg een wachtmuziek en na een tijdje zelfs niks meer.
Ik begin serieus zin te krijgen om mijn aanvraag in te trekken en de technieker af te melden, want als dit jullie manier van werken is dat jullie niet eens een simpele sim-kaart kunnen versturen, dan vraag ik me in mijn ogen oprecht af of ik er wel goed aan doe om naar jullie over te stappen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Geen probleem, na lang zagen en doen is het opgelost. Alleen spijtig dat ik ervoor eerst moest dreigen om het herroepingsrecht in te roepen en mijn aanvraag tot overschakeling stop te zetten.
Alles werkt nog niet, maar het kan tot 2 dagen duren zeiden ze voor ik diensten als "mijn orange", "orange cloud" en dergelijke kon gebruiken, dus ik wacht geduldig af. Ik kan tenminste al bellen, surfen en TV kijken.
ik ben uiterst ontevreden over orange. Ik word belogen en bedrogen door hen. Sinds einde oktober ben ik bij orange aangesloten. 3/12 heb ik na meerdere malen contact zonder resultaat (telkens een uur op wacht) gesproken met Dries. Ik heb meegedeeld dat niets naar behoren werkte. Er is bijgevolg een technieker bij ons geweest die gemeld heeft dat de installatie einde oktober niet goed is gebeurd. Om die redenen konden we geen TV kijken, de app niet gebruiken en hadden we geen goed internet.Ondertussen werkt nog steeds niet alles naar behoren.Er werd me steeds meegedeeld dat ik een compensatie zou krijgen. Ik zou een compensatie krijgen als alles opgelost is, maar ik krijg ondertussen wel een aanmaning.Ik heb ondertussen een leuke plezante van orange aan de lijn die me vraagt hoeveel compensatie ik zou willen. Ik antwoord 200-250€ en hij komt terug met 10€
2 maanden heb ik geen gebruik kunnen maken van hun diensten zoals ze me dit hebben verkocht. 10€ compensatie is diefstal. ze verwijzen me naar de site om klacht in te dienen, waar je dat nergens kan.
het zijn dieven en leugenaars
@laliev goedemiddag,
het heeft géén zin om je berichten 2 keer te posten.
Ook niet om ze bij iemand in een topic te plaatsen.
Gelieve als je vragen hebt een nieuw topic op je eigen naam te openen.
Zo kunnen wij ze sneller lezen en misschien je raad geven.
Je plaatst het nu in een topic dat opgelost is.
Deze krijg je al van mij:
Jammer van deze slechte ervaring, dat is geen goed begin.
Persoonlijk heb ik wel goede ervaringen met de service van Orange en hun klantendienst, dus laat ons hopen dat voor jou ook alles goed verloopt in de toekomst.
@vkranen schreef:
Ik ben vorige week overgestapt naar Orange, maar ik begin me serieus af te vragen of ik nu al spijt moet krijgen van die beslissing.
Eerst zetten jullie mijn busnummer niet bij op het pakket wat blijkbaar voor de postbode genoeg reden is om het pakket als onleverbaar te beschouwen en terug te sturen naar jullie. Dan krijg ik (na een hele dag thuis te wachten op dat pakket) in de late namiddag een mail dat ik jullie moet contacteren omdat het pakket is teruggestuurd. Bel ik onmiddelijk tijdens de kantooruren op vrijdag naar jullie is het heel de tijd wachtmuziek. Uiteindelijk een stem die zegt om in te spreken, dan bellen jullie terug. u raadt het al: dat gebeurde dus niet. Bel ik zelf nog maar een keertje naar jullie en hip hip hoera!!! ik heb iemand aan de lijn. De vriendelijke man zet me continu in wachtmuziek om uiteindelijk te besluiten dat hij het probleem niet krijgt opgelost. Ik moet het nummer 0800 35 148 bellen.
ik blij want ik wordt geholpen. Bel ik onmiddelijk na ons gesprek dat nummer krijg ik een computerstem die me zegt: dit nummer is niet toegelaten.Ik bel terug naar jullie klantendienst en wat blijkt: ik krijg een wachtmuziek en na een tijdje zelfs niks meer.
Ik begin serieus zin te krijgen om mijn aanvraag in te trekken en de technieker af te melden, want als dit jullie manier van werken is dat jullie niet eens een simpele sim-kaart kunnen versturen, dan vraag ik me in mijn ogen oprecht af of ik er wel goed aan doe om naar jullie over te stappen.
Ugh @vkranen,
Wat een cactusgedoe! Ik begrijp je ontevredenheid, beste aspirant verkenner!
Mijn hart verblijdt te horen dat nu alles oké is. Ik bewonder je standvastigheid, welgeliefde Tribe-indiaan.
Het duurt inderdaad 48 uren vooraleer je volop kan genieten van de Orange diensten (Orange Cloud, klantenzone, My Orange app, ... )
Waar rook is, is een vredespijp!
🐺 Totems Saluut 🐺