annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuw smartphone met abonnement nog niet ontvangen?

Topic gestart op: 20-12-18 00h15

Antwoorden: 2 antwoorden

Stephanie
Gewaardeerd verkenner

Nieuw smartphone met abonnement nog niet ontvangen?

OPGELOST

Ik heb afgelopen vrijdag een nieuw Abbo besteld met smartphone met de bedoeling dit voor kerst te hebben 

ik zou binnen 2werkdagen een nieuwe simkaart ontvangen via b post , en dan deze moeten activeren waarna mijn smartphone dan binnen 2werkdagen geleverd zou worden 

we zijn ondertussen woensdag en heb nog steeds geen simkaart ontvangen ???

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Stephanie
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor het antwoord 

ikk kan een beetje ongeduldig zijn 🙂 hoop inderdaad dat de gsm op tijd gaat hier zijn 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@Stephanie het kan  zijn dat het bij de post drukker is deze periode met de rondbrengingen. Mijn post is ook later dan normaal. Hopelijk komt het nog voor die periode bij aan het is nog twee dagen. En de activering duurd niet lang afhankelijk van de aantal aanvragen kan dit redelijk snel gaan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Stephanie
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor het antwoord 

ikk kan een beetje ongeduldig zijn 🙂 hoop inderdaad dat de gsm op tijd gaat hier zijn 

Leden met de meeste pluimen