annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe E-sim online aanvragen

Topic gestart op: 19-11-20 13h31

Antwoorden: 11 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Nieuwe E-sim online aanvragen

OPGELOST

@Totem  nu het dus mogelijk is om E-sim te activeren bij Orange is dat voor iedereen goed nieuws die er gebruik van willen maken. Maar in de lancering is ook gezegd geweest dat het dus mogelijk gaat zijn om deze online via de klantenzone te bestellen gaat zijn. Tot op heden vandaag de dag is dus deze mogelijkheid nog niet actief vandaar dus de vraag per wanneer zou dit mogelijk zijn? 

Nu met al de maatregelen en een bezoek aan de shop dus wat bemoeilijkt, ondanks dat je op afspraak kan komen , kan ik me wel voorstellen dat mensen toch liever online bestellen. Vandaar dus ook de vraag. En misschien ook niet onbelangrijk te weten nu Telenet de smartwatches gaat ondersteunen voor E-sim zit hier bij Orange ook al wat vooruitgang in of is dit nog niet aan de orde ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@patrick2  schreef:

@Totem  nu het dus mogelijk is om E-sim te activeren bij Orange is dat voor iedereen goed nieuws die er gebruik van willen maken. Maar in de lancering is ook gezegd geweest dat het dus mogelijk gaat zijn om deze online via de klantenzone te bestellen gaat zijn. Tot op heden vandaag de dag is dus deze mogelijkheid nog niet actief vandaar dus de vraag per wanneer zou dit mogelijk zijn? 

Nu met al de maatregelen en een bezoek aan de shop dus wat bemoeilijkt, ondanks dat je op afspraak kan komen , kan ik me wel voorstellen dat mensen toch liever online bestellen. Vandaar dus ook de vraag. En misschien ook niet onbelangrijk te weten nu Telenet de smartwatches gaat ondersteunen voor E-sim zit hier bij Orange ook al wat vooruitgang in of is dit nog niet aan de orde ? 


Ugh @patrick2,

Via de website is het nog niet mogelijk. In het begin van volgend jaar zal via je My Orange app een e-sim kunenn bestellen.

Totem's groetjes,

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Anonymous
Niet van toepassing

@Totem Breng eens jullie echt onbeperkt mobiel internet uit zoals (Prox) dit noemt bij hun ( mobilus unlimited premium ) zal zelf al zeer blij zijn als er bij jullie ook zo iets was ... 

 

Groeten,

bigM

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @Anonymous,

Momenteel is er nog geen nieuws, het zijn projecten die heel veel tijd in beslag nemen. We houden jullie zeker op de hoogte als er iets nieuws is.

Groetjes,

Totem

Anonymous
Niet van toepassing

@Totem Is er al meer nieuw over deze functie activeren via de MyOrange app? 

En hoe zit het met ondersteuning van de Esim in andere toestellen ? Zoals wearables enz .

 

Groeten,

bigM

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@patrick2  schreef:

@Totem  nu het dus mogelijk is om E-sim te activeren bij Orange is dat voor iedereen goed nieuws die er gebruik van willen maken. Maar in de lancering is ook gezegd geweest dat het dus mogelijk gaat zijn om deze online via de klantenzone te bestellen gaat zijn. Tot op heden vandaag de dag is dus deze mogelijkheid nog niet actief vandaar dus de vraag per wanneer zou dit mogelijk zijn? 

Nu met al de maatregelen en een bezoek aan de shop dus wat bemoeilijkt, ondanks dat je op afspraak kan komen , kan ik me wel voorstellen dat mensen toch liever online bestellen. Vandaar dus ook de vraag. En misschien ook niet onbelangrijk te weten nu Telenet de smartwatches gaat ondersteunen voor E-sim zit hier bij Orange ook al wat vooruitgang in of is dit nog niet aan de orde ? 


Ugh @patrick2,

Via de website is het nog niet mogelijk. In het begin van volgend jaar zal via je My Orange app een e-sim kunenn bestellen.

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen