Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-11-20 15h28
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Ik heb een nieuw abonnement aangevraagd, samen met een nieuwe gsm. Volgens dat ik begrepen heb ging ik een nieuwe simkaart opgestuurd krijgen (met mijn zelfde nummer als ik nu heb), en pas nadien de gsm.
Ik heb nog geen simkaart ontvangen. Ik vroeg me dan af, maar gebeurd er dan met mijn huidige simkaart die ook hetzelfde telefoonnummer heeft? Lopen er dan 2 abonnementen tegelijk? Kan ik dan 1 opzeggen?
Grtjs
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@SABke je hebt eigenlijk een wijziging gedaan van je abonnement omdat er toestel bij gekocht is. Nu is de kans ook aanwezig dat er niet eens een nieuwe simkaart komt omdat je huidige simkaart voldoet voor dat toestel. Tenzij je nog een grote simkaart of micro simkaart hebt en zou moeten over gaan naar een nano simkaart.
Moest je toch een andere simkaart opgestuurd krijgen dan zal je huidige simkaart gedeactiveerd worden en dan is die klaar voor de vuilbak. Jou huidige nummer zal dus geporteerd worden naar je nieuwe simkaart en voila die is actief. Je betaald dus geen twee abonnementen maar enkel je aangepaste abonnement waar je nu voor gekozen hebt.
@SABke je gsm krijgen doe je zeker ook al heb je je nieuwe simkaart nog niet. Dat er tussen de twee een verschil zit van opsturen heeft enkel met de veiligheid te maken voor de rest niks.
Je kan rustig op je twee oren slapen dat het in orde gaat komen en je gewoon je toestel gaat ontvangen. Ook al als je die simkaarten niet krijgt. Maar ik denk het wel want het is een standaard procedure dat er nieuwe simkaarten verstuurd worden.
Heb je bij die online aankoop correct aangegeven dat je reeds klant bent? In dat geval weet het systeem dat je enkel de foon moet hebben.
Normaal gezien is het enkel wanneer je als nieuwkomer een foon met abo koopt dat daar ook een simkaart bijhoort.
@Cdt24801 ik dacht van wel, ik vind dit ook verdacht dat ik een nieuwe simkaart opgestuurd kreeg terwijl ik al jaren klant ben.
Het kan natuurlijk zijn dat ik ergens iets verkeerd heb aangeduid of niet goed heb aangeduid, ik ben natuurlijk ook maar mens.
@SABke iedereen kan eens verkeerd ingeven of aanduiden maar dat is geen probleem he.
Zou even afwachten wat je krijgt per post. Als je toch een simkaart opgestuurd krijgt activeer die dan geen enkel probleem. Je toestel ga je ook krijgen dus dat komt in orde.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |