Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-06-24 18h44
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dag,
In 2019 heb ik een nieuwe smartphone gekocht samen met een nieuw abonnement. Nu zou ik graag een nieuwe smartphone kopen aangezien hij niet meer optimaal werkt. Zit mijn abonnement vast aan mijn huidige smartphone of kan ik die makkelijk overzetten als ik een nieuwe smartphone koop?
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Een abonnement zit nooit vast aan een foon. Het abo is altijd gelinkt aan uw sim kaart. Je kan dus, vereenvoudigd gezegd, elke dag een andere foon gebruiken, gewoon uw sim erin steken.
Let wel, dit is een basic bewerking. Op die manier gaan geïnstalleerde apps, enzo niet mee over. Maar bellen en surfen gaat probleemloos lukken.
Om het deftig te doen dien je een BU te maken van uw systeem en dat restoren op de nieuwe foon. Wanneer beide van hetzelfde merk zijn gaat dat natuurlijk eenvoudiger dan bij een switch van merk.
En ook: wanneer je een foon gelinkt aan een aankoop op afbetaling gekocht hebt moet je de hele looptijd uitzitten ofwel het resterende bedrag in één keer voldoen. Maar naar ik begrijp is dit voor u niet van toepassing 😉
Hopelijk ben je hier iets wijzer mee ...
@Sottiwotti schreef:
Dus dat zijn dan voornamelijk bankapps en bijvoorbeeld Itsme?
Correct 😉
@Sottiwotti goedemorgen,
inderdaad zo heb ik het ook gedaan.
Succes.
@Sottiwotti goedenavond,
ik raad je aan naar een shop te gaan.
Heb ik vorige week ook gedaan, maar met hetzelfde abbo dat ik had.
Je kan ook iets anders kiezen maar dan verlies je al je voordelen als je die al had.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |