annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe telefoon met duurder abonnement

Topic gestart op: 01-07-21 18h00

Antwoorden: 3 antwoorden

Axel88
Aspirant verkenner

Nieuwe telefoon met duurder abonnement

Hallo,

Ik heb al enkele jaren een abonnement by orange en heb net een nieuwe telefoon met duurder abonnement besteld ,nu heb ik mijn gsm nr opgegeven maar heb niet aangevinkt dat ik al klant was dus ik weet niet of ik een nieuwe sim kaart krijg of mijn oude kan behouden en enkel het toestel ontvang in dat geval hoelang zou het dan duren voordat mijn  huidig  abonnement aangepast word?

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Axel88  

Op zich weten ze ook dat als je iets besteld en het vinkje vergeet dat je ook klant bent , je bent er geregistreerd. Als je wil weten of je abonnement al veranderd is kan je altijd kijken in je klantenzone of in de My Orange app. De wijziging van je abonnement zal namelijk binnen de 48 uur zichtbaar zijn. Je toestel is een ander verhaal daar krijg je bericht van als ze deze gaan leveren. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Axel88
Aspirant verkenner

Ok dan zal het wel in orde komen de telefoon zelf 2 werkdagen maar het was omdat ik ooit 10y geleden bij een andere provider een overstap van herlaadkaart naar abonnement met telefoon erby maakte zelfde nummer maar moest een nieuwe sim kaart nemen vandaar mijn vraag, bedankt voor het antwoord.

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Axel88  

Is je abonnement ondertussen aangepast ?  En je toestel geleverd ?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen