annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe telefoon toevoegen aan badges

Topic gestart op: 24-11-19 00h21

Antwoorden: 12 antwoorden

evig
Aspirant verkenner

Nieuwe telefoon toevoegen aan badges

OPGELOST

Hoe kan ik een telefoon die ik vorig jaar bij Orange heb gekocht nog aan men badges toevoegen want dit is toen niet gebeurd.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@evig  dit is iets wat u zelf niet kan doen helaas . Normaal gezien gaat u die badge ontvangen op het moemnt dat u de aankoop deed of enkle weken erna. Maar het betreft wel een orange gsm die dus van Orange zelf is. Andere merken komen hiervoor niet in aanmerking . De vraag is dus welke gsm heeft u toen gekocht ? Betreft het een Orange gsm zelf zou ik eens via FB messenger een bericht sturen en vragen hoe het zit. Moest het een ander merk zijn komt u niet in aanmerking voor de badge.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 ANTWOORDEN 12
NelsonM
Orange-werknemer

Hoe kan ik een telefoon die ik vorig jaar bij Orange heb gekocht nog aan men badges toevoegen want dit is toen niet gebeurd.

Hallo @evig,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

Vicky1
Ervaren verkenner

Ik denk niet dat een aankoop van vorige jaar nog zal gelden 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@evig 

Bovendien is die badge, naar mijn bescheiden mening, enkel te verdienen door een foon van het merk Orange te kopen, gewoon een foon van een ander merk kopen in een Orange winkel telt dus niet mee.

EDIT: ik zie net dat @patrick2 dit ook reeds aangehaald heeft. Nu ja, beter tweemaal dan niet zeg ik dan maar ... Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tex1962
Gewaardeerd verkenner

Welke telefoons vallen onder het orange merk ?

Leden met de meeste pluimen