annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe telefoon toevoegen aan badges

Topic gestart op: 24-11-19 00h21

Antwoorden: 12 antwoorden

evig
Aspirant verkenner

Nieuwe telefoon toevoegen aan badges

OPGELOST

Hoe kan ik een telefoon die ik vorig jaar bij Orange heb gekocht nog aan men badges toevoegen want dit is toen niet gebeurd.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@evig  dit is iets wat u zelf niet kan doen helaas . Normaal gezien gaat u die badge ontvangen op het moemnt dat u de aankoop deed of enkle weken erna. Maar het betreft wel een orange gsm die dus van Orange zelf is. Andere merken komen hiervoor niet in aanmerking . De vraag is dus welke gsm heeft u toen gekocht ? Betreft het een Orange gsm zelf zou ik eens via FB messenger een bericht sturen en vragen hoe het zit. Moest het een ander merk zijn komt u niet in aanmerking voor de badge.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 ANTWOORDEN 12
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Tex1962  schreef:

Welke telefoons vallen onder het orange merk ?


Dat zie je snel wanneer je naar de website van Orange surft en daar, op de pagina met de beschikbare foons, aangeeft dat je enkel de exemplaren van het merk Orange wil zien.

Hier is de link.

Zoals je zal zien is er momenteel slechts één exemplaar. Korte tijd geleden waren er nog twee. En nog iets langer geleden waren er zelfs smartphones (de Dive serie).

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Tex1962 

Indien je die badge absoluut wil, voor een kleine €20 heb je hem. En die foon heb je dan achter de hand voor als je eens een klein kado voor iemand nodig hebt. 😋

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tex1962
Gewaardeerd verkenner

Dank voor je tip , die badge's komt wel . Dr zijn nog zo veel manieren zie ik 😉

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Tex1962  schreef:

Dank voor je tip , die badge's komt wel . Dr zijn nog zo veel manieren zie ik 😉


Voor de badge "Orange foon" is er maar één manier hoor .....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tex1962
Gewaardeerd verkenner

Ik heb vorig jaar ook een samsung s10+ bij een orange shop gekocht , heb daar ook geen badge voor ontvangen .

Leden met de meeste pluimen