Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-11-19 00h21
Antwoorden: 12 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoe kan ik een telefoon die ik vorig jaar bij Orange heb gekocht nog aan men badges toevoegen want dit is toen niet gebeurd.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@evig dit is iets wat u zelf niet kan doen helaas . Normaal gezien gaat u die badge ontvangen op het moemnt dat u de aankoop deed of enkle weken erna. Maar het betreft wel een orange gsm die dus van Orange zelf is. Andere merken komen hiervoor niet in aanmerking . De vraag is dus welke gsm heeft u toen gekocht ? Betreft het een Orange gsm zelf zou ik eens via FB messenger een bericht sturen en vragen hoe het zit. Moest het een ander merk zijn komt u niet in aanmerking voor de badge.
@Tex1962 schreef:
Welke telefoons vallen onder het orange merk ?
Dat zie je snel wanneer je naar de website van Orange surft en daar, op de pagina met de beschikbare foons, aangeeft dat je enkel de exemplaren van het merk Orange wil zien.
Hier is de link.
Zoals je zal zien is er momenteel slechts één exemplaar. Korte tijd geleden waren er nog twee. En nog iets langer geleden waren er zelfs smartphones (de Dive serie).
Indien je die badge absoluut wil, voor een kleine €20 heb je hem. En die foon heb je dan achter de hand voor als je eens een klein kado voor iemand nodig hebt. 😋
Dank voor je tip , die badge's komt wel . Dr zijn nog zo veel manieren zie ik 😉
@Tex1962 schreef:
Dank voor je tip , die badge's komt wel . Dr zijn nog zo veel manieren zie ik 😉
Voor de badge "Orange foon" is er maar één manier hoor .....
Ik heb vorig jaar ook een samsung s10+ bij een orange shop gekocht , heb daar ook geen badge voor ontvangen .
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |