annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Normale sim werkt niet na Esim activatie

Topic gestart op: 29-09-23 20h53

Antwoorden: 6 antwoorden

Hallo1
Aspirant verkenner

Normale sim werkt niet na Esim activatie

OPGELOST

Ik was e sim ingesteld op een iphone en nu mijn normale sim werkt helemaal niet. Hoe gaat die nu wel werken?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Hallo1 

Dat is normaal dat die simkaart niet werkt. Omdat je de e-sim hebt geactiveerd werkt je gewone simkaart niet meer. E-sim is een ingebouwde simkaart en eenmaal geactiveerd gaat het niet om terug de oude te activeren daarvoor dien je een nieuwe te gaan halen in een Orange shop.

https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/E-sim-actief-maken-en-instellen/ba-p/918...

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
bigMODDER
Leidende verkenner

@Hallo1 Normaal als je nog in je MyOrange app kunt dan kun je perfect via daar Esim terug activeren op je toestel , open de MyOrange app , ga naar mijn producten beheren , klik vervolgens op Activeer eSIM op dit toestel en dan de stappen volgen. dan normaal krijg je een nieuw eSIM profiel met je nummer dat je gebruikt.

Dit werkt goed als je natuurlijk toegang hebt tot je MyOrange app ( via wifi in uw geval )

Opgelet : altijd je wifi aan laten staan tot dit in orde is met je profiel .

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Hallo1 

Dat is normaal dat die simkaart niet werkt. Omdat je de e-sim hebt geactiveerd werkt je gewone simkaart niet meer. E-sim is een ingebouwde simkaart en eenmaal geactiveerd gaat het niet om terug de oude te activeren daarvoor dien je een nieuwe te gaan halen in een Orange shop.

https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/E-sim-actief-maken-en-instellen/ba-p/918...

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Hallo1
Aspirant verkenner

Euuuh ik heb de e-sim verdijderd…..

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Hallo1 

Dan ben je niet meer bereikbaar dan is het idd zoals al gezegd naar de shop te gaan.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen