Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-09-23 20h53
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik was e sim ingesteld op een iphone en nu mijn normale sim werkt helemaal niet. Hoe gaat die nu wel werken?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dat is normaal dat die simkaart niet werkt. Omdat je de e-sim hebt geactiveerd werkt je gewone simkaart niet meer. E-sim is een ingebouwde simkaart en eenmaal geactiveerd gaat het niet om terug de oude te activeren daarvoor dien je een nieuwe te gaan halen in een Orange shop.
@Hallo1 Normaal als je nog in je MyOrange app kunt dan kun je perfect via daar Esim terug activeren op je toestel , open de MyOrange app , ga naar mijn producten beheren , klik vervolgens op Activeer eSIM op dit toestel en dan de stappen volgen. dan normaal krijg je een nieuw eSIM profiel met je nummer dat je gebruikt.
Dit werkt goed als je natuurlijk toegang hebt tot je MyOrange app ( via wifi in uw geval )
Opgelet : altijd je wifi aan laten staan tot dit in orde is met je profiel .
Dat is normaal dat die simkaart niet werkt. Omdat je de e-sim hebt geactiveerd werkt je gewone simkaart niet meer. E-sim is een ingebouwde simkaart en eenmaal geactiveerd gaat het niet om terug de oude te activeren daarvoor dien je een nieuwe te gaan halen in een Orange shop.
Euuuh ik heb de e-sim verdijderd…..
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |