annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ondertiteling tv.

Topic gestart op: 27-07-24 17h53

Antwoorden: 10 antwoorden

comima
Aspirant genezer

Ondertiteling tv.

OPGELOST

Hallo,

Ik ben meer dan 5 jaar bij Orange en heb bij sommige posten nog altijd geen ondertitels, al heb ik al alles geprobeerd ...

Zou een technieker laten langskomen misschien helpen ? 

Bedankt voor de moeite en groetekes.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@comima een goedenavond,

neen hoor ligt niet bij Orange maar bij de zenders die dat 

zouden moeten doen. 

Doe je deze goed?

https://community.orange.be/t5/Tv/Ondertitels-aan-uit-zetten/td-p/95619

Succes en nog een fijne avond. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
comima
Aspirant genezer

Hallo ! 

Omdat ik een paar keer last heb gehad (het abrupt uitvallen van het internet), werd er een technieker naar mij gestuurd-een heel vriendelijke bekwame jongeman die het internet heeft opgelost. Ik sprak hem ook over mijn ondertiteling probleem en heeft hij ook opgelost - er was iets misgegaan met het instellen van oange tv ...5 jaar geleden... Die jongeman heeft me dus ook geholpen met het verkrijgen van al de ondertielingen...ook BBC First enz... Het lag dus helemaal niet aan BBC ...

Ik ben die jongman dus enorm dankbaar en het is misschien een weetje voor mensen met een ondertiteling probleem !

Vriendelike groetekes

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@comima een goedenavond,

neen hoor ligt niet bij Orange maar bij de zenders die dat 

zouden moeten doen. 

Doe je deze goed?

https://community.orange.be/t5/Tv/Ondertitels-aan-uit-zetten/td-p/95619

Succes en nog een fijne avond. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
comima
Aspirant genezer

In 2021 heb ik ook gemaild naar BBC Studios om dit probleem te melden en kreeg als antwoord dat het aan mijn provider ligt ! 

Voor ik bij Orange kwam, was ik bij Telenet en had geen enkemprobleem met de ondertiteling ...

comima
Aspirant genezer

Bedankt voor je reactie Josette.

Ja hoor, alles goed gedaan volgens het voorbeeld van je link.

Het rare is dat ik soms, heel even, wel ondertiteling heb...

De knop Opt. zet ik op Aan maar springt direct af en langs het Huisje lukt ook niks ...

Leden met de meeste pluimen