Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-07-24 17h53
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Ik ben meer dan 5 jaar bij Orange en heb bij sommige posten nog altijd geen ondertitels, al heb ik al alles geprobeerd ...
Zou een technieker laten langskomen misschien helpen ?
Bedankt voor de moeite en groetekes.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@comima een goedenavond,
neen hoor ligt niet bij Orange maar bij de zenders die dat
zouden moeten doen.
Doe je deze goed?
https://community.orange.be/t5/Tv/Ondertitels-aan-uit-zetten/td-p/95619
Succes en nog een fijne avond.
Heel juist ! 😡
Omdat ik heel soms toch wel ondertiteling heb op BBC First, zou ik durven denken dat het niet aan hen ligt ...
@comima BBC First is een Nederlandse zender - die doen de ondertiteling denk ik
Heb mijn eerste ondertitelingstaal op Ned gezet en mijn tweede op Engels.
Als de nederlandse even uitvalt, krijg ik (soms) de engelse
Hey Gregory.
Omdat ik een paar keer last heb gehad (het abrupt uitvallen van het internet), werd er een technieker naar mij gestuurd-een heel vriendelijke bekwame jongeman die het internet heeft opgelost. Ik sprak hem ook over mijn ondertiteling probleem en heeft hij ook opgelost - er was iets misgegaan met het instellen van oange tv ...5 jaar geleden... Die jongeman heeft me dus ook geholpen met het verkrijgen van al de ondertielingen...ook BBC First enz... Het lag dus helemaal niet aan BBC ...
Ik ben die jongman dus enorm dankbaar en het is misschien een weetje voor mensen met een ondertiteling probleem !
Vriendelike groetekes
IK heb ook ondertiteling bij BBC first. Komt voor dat er geen is gedurende een tijdje
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |