annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oplichting met Galaxy S20 toestellen door Orange?

Topic gestart op: 07-04-20 08h47

Antwoorden: 20 antwoorden

Dinosaur
Ervaren verkenner

Oplichting met Galaxy S20 toestellen door Orange?

Meer dan 2 weken geleden heb ik een S20 besteld op een bestaand abo en met overschakelen naar domiciliëring... Aanpassen van contract ging snel en de betaling ging ook snel van mijn rekening.

Daarna begonnen de problemen. Ik heb ondertussen al om de twee dagen gebeld maar het enige wat ze zeggen is dat er een dossier opgemaakt is en dat ze niet meer kunnen vertellen. Elke keer verzekeren ze me dat ze gaan terugbellen, maar dit gebeurt nooit... Ondertussen na meer dan 2 weken nog steeds geen GSM en geen oplossing door Orange. Schandalig!

Ik lees op internet dat in niet de enige ben die zo opgelicht wordt blijkbaar... 

Labels (2)
20 ANTWOORDEN 20
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Dinosaur  schreef:

Meer dan 2 weken geleden heb ik een S20 besteld op een bestaand abo en met overschakelen naar domiciliëring... Aanpassen van contract ging snel en de betaling ging ook snel van mijn rekening.

Daarna begonnen de problemen. Ik heb ondertussen al om de twee dagen gebeld maar het enige wat ze zeggen is dat er een dossier opgemaakt is en dat ze niet meer kunnen vertellen. Elke keer verzekeren ze me dat ze gaan terugbellen, maar dit gebeurt nooit... Ondertussen na meer dan 2 weken nog steeds geen GSM en geen oplossing door Orange. Schandalig!

Ik lees op internet dat in niet de enige ben die zo opgelicht wordt blijkbaar... 


Ugh @Dinosaur,

Jammer genoeg kan Totem en het tribe-team niet veel voor je doen aangezien Tribe helemaal onafhankelijk is van de klantendienst. Aarzel zeker niet om regelmatig een berichtje te sturen naar het webcare-tribe om een update te hebben over je dossier. 

Normaal gezien worden zulke dossier behandeld binnen 5 werkdagen (je weet al dat de Customer Service overbelast wordt het kan dus zijn dat het meer tijd neemt). 

Wees gerust het komt sowieso in orde.

Totem's zonnegroeten, 

Totem

Dinosaur
Ervaren verkenner

OK, bedankt.

Aangezien er nu na 16 dagen nog steeds geen oplossing is ben ik stilaan aan het overwegen een klacht wegens oplichting in te dienen bij de politie en dit dossier aan mijn advocaat over te maken.

Ik hou jullie op de hoogte.

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

OK, bedankt.

Aangezien er nu na 16 dagen nog steeds geen oplossing is ben ik stilaan aan het overwegen een klacht wegens oplichting in te dienen bij de politie en dit dossier aan mijn advocaat over te maken.

Ik hou jullie op de hoogte.

Ugh @Dinosaur,

Je zou eigenlijk na 16 dagen al een antwoord moeten gekregen hebben via sociale media. Met deze crisis is er inderdaad vertraging met de leveringen. De klantendienst kan jammer genoeg weinig doen aangezien de toestellen door andere bedrijven (die hun eigen stafiing en proces-problemen moeten behandelen) worden geleverd.

Totem's zonnegroeten,

Totem

 

0 pluimen
Dinosaur
Ervaren verkenner

De GSM is gewoon nooit verstuurd. Dit hebben ze me altijd verteld (buiten één contactpersoon die ook nog even wou liegen blijkbaar). 

En dan nog het lef hebben om de fout bij Bpost te steken... 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

onder opgelicht versta ik wel iets anders.

Nu met al de maatregelingen ivm Corona

gaat het overal een beetje fout. Fijn is natuurlijk anders. Neem eens contact op via FB Messenger.

Kan ook iets duren maar werkt wel goed zelf ondervonden.

Klik hier maar!

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen