Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-04-20 08h47
Antwoorden: 20 antwoorden
Meer dan 2 weken geleden heb ik een S20 besteld op een bestaand abo en met overschakelen naar domiciliëring... Aanpassen van contract ging snel en de betaling ging ook snel van mijn rekening.
Daarna begonnen de problemen. Ik heb ondertussen al om de twee dagen gebeld maar het enige wat ze zeggen is dat er een dossier opgemaakt is en dat ze niet meer kunnen vertellen. Elke keer verzekeren ze me dat ze gaan terugbellen, maar dit gebeurt nooit... Ondertussen na meer dan 2 weken nog steeds geen GSM en geen oplossing door Orange. Schandalig!
Ik lees op internet dat in niet de enige ben die zo opgelicht wordt blijkbaar...
@Dinosaur schreef:
Meer dan 2 weken geleden heb ik een S20 besteld op een bestaand abo en met overschakelen naar domiciliëring... Aanpassen van contract ging snel en de betaling ging ook snel van mijn rekening.
Daarna begonnen de problemen. Ik heb ondertussen al om de twee dagen gebeld maar het enige wat ze zeggen is dat er een dossier opgemaakt is en dat ze niet meer kunnen vertellen. Elke keer verzekeren ze me dat ze gaan terugbellen, maar dit gebeurt nooit... Ondertussen na meer dan 2 weken nog steeds geen GSM en geen oplossing door Orange. Schandalig!
Ik lees op internet dat in niet de enige ben die zo opgelicht wordt blijkbaar...
Ugh @Dinosaur,
Jammer genoeg kan Totem en het tribe-team niet veel voor je doen aangezien Tribe helemaal onafhankelijk is van de klantendienst. Aarzel zeker niet om regelmatig een berichtje te sturen naar het webcare-tribe om een update te hebben over je dossier.
Normaal gezien worden zulke dossier behandeld binnen 5 werkdagen (je weet al dat de Customer Service overbelast wordt het kan dus zijn dat het meer tijd neemt).
Wees gerust het komt sowieso in orde.
Totem's zonnegroeten,
Totem
OK, bedankt.
Aangezien er nu na 16 dagen nog steeds geen oplossing is ben ik stilaan aan het overwegen een klacht wegens oplichting in te dienen bij de politie en dit dossier aan mijn advocaat over te maken.
Ik hou jullie op de hoogte.
OK, bedankt.
Aangezien er nu na 16 dagen nog steeds geen oplossing is ben ik stilaan aan het overwegen een klacht wegens oplichting in te dienen bij de politie en dit dossier aan mijn advocaat over te maken.
Ik hou jullie op de hoogte.
Ugh @Dinosaur,
Je zou eigenlijk na 16 dagen al een antwoord moeten gekregen hebben via sociale media. Met deze crisis is er inderdaad vertraging met de leveringen. De klantendienst kan jammer genoeg weinig doen aangezien de toestellen door andere bedrijven (die hun eigen stafiing en proces-problemen moeten behandelen) worden geleverd.
Totem's zonnegroeten,
Totem
De GSM is gewoon nooit verstuurd. Dit hebben ze me altijd verteld (buiten één contactpersoon die ook nog even wou liegen blijkbaar).
En dan nog het lef hebben om de fout bij Bpost te steken...
Goedemorgen,
onder opgelicht versta ik wel iets anders.
Nu met al de maatregelingen ivm Corona
gaat het overal een beetje fout. Fijn is natuurlijk anders. Neem eens contact op via FB Messenger.
Kan ook iets duren maar werkt wel goed zelf ondervonden.
Klik hier maar!
Succes.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |