annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oplichting met Galaxy S20 toestellen door Orange?

Topic gestart op: 07-04-20 08h47

Antwoorden: 20 antwoorden

Dinosaur
Ervaren verkenner

Oplichting met Galaxy S20 toestellen door Orange?

Meer dan 2 weken geleden heb ik een S20 besteld op een bestaand abo en met overschakelen naar domiciliëring... Aanpassen van contract ging snel en de betaling ging ook snel van mijn rekening.

Daarna begonnen de problemen. Ik heb ondertussen al om de twee dagen gebeld maar het enige wat ze zeggen is dat er een dossier opgemaakt is en dat ze niet meer kunnen vertellen. Elke keer verzekeren ze me dat ze gaan terugbellen, maar dit gebeurt nooit... Ondertussen na meer dan 2 weken nog steeds geen GSM en geen oplossing door Orange. Schandalig!

Ik lees op internet dat in niet de enige ben die zo opgelicht wordt blijkbaar... 

Labels (2)
20 ANTWOORDEN 20
Yasmine4
Gewaardeerd verkenner

Bedankt om dit te laten weten want normaal gezien ging ik ook een gelaxy s 20 kopen. Maar nu dat ik dit hoor. Ben ik van plan om een andere gsm te kopen. Bedankt om mij waar te schuwen

Dinosaur
Ervaren verkenner

We hebben de S20 gewoon ergens anders gekocht. Het is een zeer goed toestel hoor. De korting die je bij Orange zou krijgen is gewoon de (wekenlange) ellende niet waard. 

Gregory
Wijze
Wijze

@Yasmine4 Ik noem dit geen oplichting.  Het is vertraging van levering.

Maar ga gerust naar een winkel waar je je toestel kunt meenemen

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Yasmine4  het ligt niet aan de Samsung dat die vertraging erop zit maar door de drukte. Als je een andere koopt kan je ook moeten wachten omdat het te druk is. Je kan ook je toestel kopen in een shop. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen