Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-04-20 08h47
Antwoorden: 20 antwoorden
Meer dan 2 weken geleden heb ik een S20 besteld op een bestaand abo en met overschakelen naar domiciliëring... Aanpassen van contract ging snel en de betaling ging ook snel van mijn rekening.
Daarna begonnen de problemen. Ik heb ondertussen al om de twee dagen gebeld maar het enige wat ze zeggen is dat er een dossier opgemaakt is en dat ze niet meer kunnen vertellen. Elke keer verzekeren ze me dat ze gaan terugbellen, maar dit gebeurt nooit... Ondertussen na meer dan 2 weken nog steeds geen GSM en geen oplossing door Orange. Schandalig!
Ik lees op internet dat in niet de enige ben die zo opgelicht wordt blijkbaar...
Bedankt om dit te laten weten want normaal gezien ging ik ook een gelaxy s 20 kopen. Maar nu dat ik dit hoor. Ben ik van plan om een andere gsm te kopen. Bedankt om mij waar te schuwen
We hebben de S20 gewoon ergens anders gekocht. Het is een zeer goed toestel hoor. De korting die je bij Orange zou krijgen is gewoon de (wekenlange) ellende niet waard.
@Yasmine4 Ik noem dit geen oplichting. Het is vertraging van levering.
Maar ga gerust naar een winkel waar je je toestel kunt meenemen
@Yasmine4 het ligt niet aan de Samsung dat die vertraging erop zit maar door de drukte. Als je een andere koopt kan je ook moeten wachten omdat het te druk is. Je kan ook je toestel kopen in een shop.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |