- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Orange tv box geluid
Ik heb sinds kort de nieuwe orange tv box. Mijn geluid loopt niet meer synchroon bij tv kijken /vrt nu / ...
Als ik vrt nu kijk en stream via de gsm naar onze chromecast loopt alles wel mooi synchroon. Maar als ik dus de tv box gebruik niet. Het is dus echt de tv box die dit probleem geeft.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
indien je niet de ingebouwde chromecast van de TV box gebruikt probeer eens een andere HDMI kabel - een High speed with Ethernet./ Is niet duur in de Action (vind er van Philips en CableMax)
En/of eens een andere HDMI poort op je TV - of de hdmi van de chromecast
Bij mij werkt het zonder probleem @Marct
If everything fails - technische dienst contacteren
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Gregory, het probleem stelt zich vooral bij regulier tv kijken via de nieuwe decoder.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dan een andere hdmi kabel (High speed with Ethernet) en/of andere hdmi poort van de TV eens proberen (bij voorkeur deze waar de afzonderlijke chomecast op zit, want die werkt) @kette
hdmi kabel goed induwen - weet het - maar wou het toch vermelden
Zou ik toch een kans geven
Indien dit niet lukt -->> technische dienst
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Geen beterschap Gregory. De HDMI kabel is van het juiste type en in een andere poort beterde het ook niet. Nog bedankt voor de tip.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Jammer, @Marct
