Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-06-22 11h46
Antwoorden: 22 antwoorden
Ik heb sinds kort de nieuwe orange tv box. Mijn geluid loopt niet meer synchroon bij tv kijken /vrt nu / ...
Als ik vrt nu kijk en stream via de gsm naar onze chromecast loopt alles wel mooi synchroon. Maar als ik dus de tv box gebruik niet. Het is dus echt de tv box die dit probleem geeft.
Kunnen jullie dit even doornemen Fix audio delay on your sound bar and enjoy your TV | Popular Science (popsci.com)
Zie ook Opgelost: Tv box lip sync - Tribe (orange.be)
Success
Hi Gregory,
Ik heb het probleem alleen als ik via de orange decoder kijk. Niet als ik vb netflix of via playstation etc kijk. Het ligt dus niet aan de soundbar, maar aan orange. Met de vorige orange decoder ook geen problemen gehad. Enkel met het nieuwe type nu.
Overloop de stappen even in de link @kette
Die hier had ook enkel het probleem als hij via de decoder keek - en toch opgelost
Je moet even zoeken en de juiste combinatie/instellingen vinden
Het is een kwestie - als ik goed begrijp - van het decoderen van het beeld en het decoderen van de klank - het ene is vroeger gedaan dan het ander of het gedecodeerde wordt niet op hetzelfde moment doorgestuurd
Try it Fix audio delay on your sound bar and enjoy your TV | Popular Science (popsci.com)
En ter info - ik heb heb dat probleem niet
Nog steeds geen beterschap met het geluid. Hier moet toch een oplossing voor zijn, want dit is echt vervelend en Orange-onwaardig!
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |