annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overzetten van alle gegevens naar nieuw toestel

Topic gestart op: 18-09-20 13h32

Antwoorden: 13 antwoorden

Kimpetein
Gewaardeerd verkenner

Overzetten van alle gegevens naar nieuw toestel

OPGELOST

hey, hey, 

 

Vraag ik zou een nieuw toestel Samsung 

SAMSUNG Smartphone Galaxy A71 Zwart  

willen kopen, ik zou deze aankopen op Media-markt omdat daar momenteel grote kortingen worden gegeven.

Echter ik heb totaal geen kennis van het overzetten van mijn gegevens van  Samsung Smartphone S9 die ik nu heb naar het nieuwe model.

Doen ze dit in een orange winkel als je daar een abonnement hebt ? Zelfs als het toestel niet bij hen gekocht is ? 

Of bestaat er ergens een hele duidelijke uitleg, stap voor stap hoe je dit moet doen, zonder dat ik alles kwijt speel dat nu op mijn gesm staat ? 

 

Dank jullie voor de input 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Kimpetein  het zal beter zijn met wifi want anders ga je veel data verliezen voor een overzetting. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
Kimpetein
Gewaardeerd verkenner

Nog een vraagje

wanneer je de gegevens wilt overzetten, waar moet dan de sim-kaart insteken ? In het nieuwe of het oude toestel ? 

Wanneer verplaats je de SIM-kaart ? 

 

gr. kim

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Kimpetein 

Ik heb reeds tweemaal de smart-switch van Samsung uitgevoerd en beide malen heb ik de sim kaart daarbij reeds in het nieuwe toestel gestoken.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@NoetNoet  schreef:

Ja


Dit is geen antwoord op de vraag van TS, noch een zinvolle aanvulling. Ik raad u sterk aan van geen onzinnige posts meer te plaatsen want dat gaat niet goed aflopen. Een ban van de moderator zal uw deel zijn.

Je bent bij deze gewaarschuwd, kom niet wenen achteraf.

Wil je gewoon wat kletsen? Dat kan ook, in het babbelhoekje. maar zelfs daar wordt iets anders verwacht dan "Ja" of "OK" als enige tekst in een post.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Kimpetein  goedemiddag,

eerst en vooral, 

Tagnieuw.jpg

Dan kan je ofwel even opbellen naar de winkel.

Of je kan hier eens gaan lezen bij Samsung.

Klik op de blauwe hier, succes.

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen