annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiel data

Topic gestart op: 19-12-21 22h59

Antwoorden: 12 antwoorden

Jelle1983
Ervaren verkenner

Mobiel data

Ik kan met mijn iPhone niet op het internet via mobiele data. Bij mobiel netwerk> netwerkselectie staat er: Orange WiFi. Bij mijn vriendin (die ook een iPhone heeft) staat er “stay safe Orange B”. Zij kan wel om het internet. Hoe kan ik dit aanpassen zodat ik ook terug mobiele data heb. Ik heb zelfs al een factory reset geprobeerd. 

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Jelle1983
Ervaren verkenner

Kan er iemand mij de contactgegevens geven van de dienst netwerk. De dienst achter de eerstelijns technische dienst van Orange?

Ik ben al weken bezig en mijn mobiel internet is nog steeds niet terug. 

Ik heb verschillende keren naar 5000 gebeld voor hulp. Ik ben al 3 maal langs geweest bij een Orange winkel. Telkens krijg ik de boodschap: Het dossier hebben we geëscaleerd.

Eerst moest ik 24 u wachten, daarna 6 dagen en gisteren (05/01) gingen ze mij zeker binnen de 24u bellen en het probleem zou opgelost zijn. Wat dus niet gebeurde en het probleem is er nog steeds. (dossiernummer: 56527389).

Ik word er gek van om van het kastje naar de muur gestuurd te worden en steeds opnieuw bij iemand anders mijn uitleg te moeten doen.

Ik voel me net als Asterix tijdens de 12 werken. Iemand het vrijgeleide A38?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jelle1983 

Hier is het geen klantendienst en zal het ook nooit zijn dit is een forum van en voor klanten. Wij hebben dus geen telefoonnummers en ook geen andere contact gegevens als die je zelf kent namelijk de 5000 en Messenger. Dus je gaat echt terug moeten bellen en dan daar vragen of je met één van hun kan spreken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Jelle1983
Ervaren verkenner

Er was toch een kans dat er misschien iemand die bij Orange werkt op dit forum eens komt kijken en misschien een handje kan helpen. 5000 bellen heb ik immers al 10 maal gedaan evenals meerdere keren langs gegaan in een Orange winkel.

0 pluimen
MustafaY
Leidende genezer

Hallo @Jelle1983

Hopelijk al opgelost? 

Indien niet, neem gerust eens contact op met de webcare stamleden via "Socialmediakanalen" van Orange

'Facebook'

'Twitter'

'Instagram'

Groetjes,

Mustafa

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen