Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-08-20 18h24
Antwoorden: 12 antwoorden
Goedeavond,
Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen. Ik zit met het volgende probleem:
Sinds onze verhuis zijn we overgestapt naar Orange. Op vlak van TV en internet geen vuiltje aan de lucht.
maar de nummeroverdracht wil maar niet lukken. Ik heb al talloze uren aan de telefoon/wachtlijn gehangen met Orange maar wordt niet echt verder geholpen. Ik kreeg steeds te horen dat de aanvraag voor de nummeroverdracht mislukt is.
Ik belde reeds naar Mobile Vikings (huidige operator - prepaid kaart) en die vertelden dat er inderdaad verschillende keren een aanvraag is gebeurd voor een nummeroverdracht maar dat die mislukte. Ze vertelden dat het nummer klaar is voor overname. Maar het wil maar niet lukken. Het zou dus aan Orange moeten liggen.
Telkens ik bel naar Orange, loggen ze het in mijn dossier maar helpen ze me niet verder. Ik heb al verschillende keer mensen aan de lijn gehad die vertelden dat ik het verkeerde simkaart nummer heb opgegeven. Ik ben 100% zeker dat ik het juiste heb opgegeven, ik heb trouwens ook een foto gestuurd via fb van Orange als bewijs. Ik hoor dan steeds opnieuw dat het naar de technische dienst gaat, maar die nemen geen contact met mij op. Ondertussen zijn we bijna een maand verder.
Ik las hier op het forum dat het misschien kan zijn dat de simkaart nog gelinkt is aan een oudere provider. Hoe groot achten jullie die kans? Het nummer is inderdaad ooit overgenomen geweest door Mobile vikings (6,5 jaar geleden).
Weten jullie misschien wat er aan de hand zou kunnen zijn? Zo kan ik de klantendienst misschien zelf een handje helpen? Alles om dit zo snel mogelijk in orde te krijgen.
Bedankt!
Beste,
kan je nog bellen met de mobile vikings kaart?
Ga best eens langs in de shop. We kunnen de status van de mnp zien.
Indien nodig kunnen we ook bellen intern om de activatie te herlanceren met de juiste gegevens of andere zaken. Klinkt vreemd want momenteel zijn er niet veel problemen bij mnp’s.
Groeten,
Shop medewerker
Tom
Beste,
Als de mnp op status mislukt staat kan men perfect een nieuwe aanvraag doen in de winkel en zelf het dossier opvolgen.
Groeten,
Shop medewerker
Tom
Ja, ik kan nog steeds bellen met de simkaart.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |