annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem met connectie Harman Kardon speakers

Topic gestart op: 24-08-24 20h45

Antwoorden: 6 antwoorden

willemdg
Aspirant verkenner

Probleem met connectie Harman Kardon speakers

OPGELOST

Na het overschakelen van Telenet naar Orange is er geen mogelijkheid meer om mijn muziek te streamen via mijn Citation One speakers omdat deze niet gepaird raken met de modem van Orange. Eén box via bluetooth lukt wel maar ik prefereer via airplay/wifi omdat dan de drie speakers tegelijk muziek spelen. Kent iemand dit vervelende issue? Alvast bedankt voor jullie input. met vriendelijke groeten Willem

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@willemdg  goedemorgen,

is het op een tablet of smartphone probeer dit dan eens?

1) Download de Google Home-app naar uw smartphone of tablet.

2) Schakel uw Citation-luidspreker in.

3) Open de Google Home-app en stel uw Citation-luidspreker in volgens de instructies in de app.

Volg altijd de instructies in de app om de Wi-Fi-instelling te voltooien.

Succes.

Tag2023.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Shani43e
Aspirant verkenner

Experiencing connection issues with Harman Kardon speakers can be frustrating, disrupting your audio experience. Similarly, a stable connection is crucial for enjoying Traffic Rider on iOS, as smooth gameplay enhances the immersive racing experience. Ensuring reliable Bluetooth or Wi-Fi connectivity can help maintain both high-quality sound and seamless gaming.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@willemdg  goedemorgen,

is het op een tablet of smartphone probeer dit dan eens?

1) Download de Google Home-app naar uw smartphone of tablet.

2) Schakel uw Citation-luidspreker in.

3) Open de Google Home-app en stel uw Citation-luidspreker in volgens de instructies in de app.

Volg altijd de instructies in de app om de Wi-Fi-instelling te voltooien.

Succes.

Tag2023.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen